MuscleMeat

Df Bhd

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.456
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Heb het heel lang gespeeld... =DK=SiRoj was altijd mijn naam

Vast wel... RIP wel volgens mij, we hebben tegen veel van de 'europese' bekendere clans gespeeld, tijdje ook veel gewonnen... ik weet nog wel dat we tegen ISA, BB en anderen speelden

=DK=SiRoj, [#Dr. h00n], {NS}SiRoj... Dat zijn de namen waar ik de meeste tijd mee heb gespeeld, kon in server als ISA en BB altijd goed meekomen.. Speelde ook veel, heel veel, elke dag wel een uurtje of 2 tot 3....

Maar nu de grote vraag, wat was/is jou nick? :P

jep flink wat rond geknived in panic map ;DDD

Knife battles... Wat een gruwelijke hekel heb ik daar aan... Doe mij maar std regels en stockmaps :D... Culture Clash, Panic Attack, Main Streets

VETS heb ik trouwens ook heel veel gespeeld :D..

Argus hebben we trouwens ook gepromoot toen, hebben zelfs een 'anti cheat' organisatie opgezet, waarbij banlists van verschillende grote servers bij elkaar werden gestopt om er een grote algemene lijst van te maken

V.E.T.S Headquarters

Welcome To Noobs n Nobodies

Warriors of the 107th - Multigaming Squad

Andere websites waren down :(.... Mooi spul

Laatst bewerkt:
Ik merk dat ik toch wel erg begin op te leven... mss maar eens het cd'tje weer der indrukken :P

Ik ga die cd regelen en dan moeten we maar eens samen gaan gamen :).. Wss krijg ik =DK=WipeOut en =DK=BluePanther ook wel mee.. Mss dat je ze kent, of =DK=Lightning

Ik ga die cd regelen en dan moeten we maar eens samen gaan gamen :).. Wss krijg ik =DK=WipeOut en =DK=BluePanther ook wel mee.. Mss dat je ze kent, of =DK=Lightning

Ik moet zeggen dat jullie me bekend voorkomen ,ik denk dat ik jullie op de server hebt gezien bij killingfields? kan ook bij RIP zijn geweest.

Maar ga anders een cd zoeken mischien kunnen we een 1 keer samen knalen?

Lijkt me leuk !!!

Terug
Naar boven