AndroidHealthClinic

dianabol echt of nep?

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Deze dianabol die ik gekocht heb, lijkt sprekend op de turinabol van Dna pharma, vraag me af of iemand weet of deze echt of nep zijn. omdat er een logo op staat van dna pharma wat juist is maar op de achterkant van de pil staat er nog een raar logo. weet iemand soms iets meer?

060920100750.jpg

060920100760.jpg

Photo-02040.jpg

Photo-0203.jpg

Alweer zo'n zelfde topic? Vorige week had je turinabol....

Volgende week winny?

nep ..anabolic review ..

die DNA is zoveel verschillende meningen over, broertje heeft is DNA winstrol tabs gebruikt en waren echt slecht meteen zware uitslag op rug en weinig effect, potje gwn weggegooit na paar dage gebruik ...

die DNA is zoveel verschillende meningen over, broertje heeft is DNA winstrol tabs gebruikt en waren echt slecht meteen zware uitslag op rug en weinig effect, potje gwn weggegooit na paar dage gebruik ...

Ja acne is nu eenmaal een bijwerking van aas. Zegt dus niets over echt/nep zijn van dit product of het merk.

Zware uitslag na een paar dagen? En het is ook normaal dat je na een paar dagen niet ineens superman bent... Zegt meer over jou kennis dan de kwaliteit van DNA.

the kingx
wat was nu je ervaring met die dna tabs ?
de caps waren niks waard heb ik zelf getest

Ja acne is nu eenmaal een bijwerking van aas. Zegt dus niets over echt/nep zijn van dit product of het merk.

Zware uitslag na een paar dagen? En het is ook normaal dat je na een paar dagen niet ineens superman bent... Zegt meer over jou kennis dan de kwaliteit van DNA.

Alleen hier reageren als je wat te melden hebt over de echtheid van het produkt..

ok mits anavar een snelle werkende roid is, zou je na 7 dage gebruik op 60mg al wel iets moeten voelen, en meteen vuile acne van anavar ? :rolleyes:
hij heeft daarna anavar van EPL en nog winstrol erbij (van desma geloof ik) amper last van uitslag gehad dus zegt denkik wel genoeg over die rotzooi DNA ! En ik heb nog wel meerdere verhalen van DNA gehoord in gym, over de Deca&Testo zijn mensen ook niet te spreken

en superman word je al zeker niet van Anavar dus ok smartass bedankt voor je bijdragen :thumb: on topic heb je ze nu getest of niet ?

Terug
Naar boven