AndroidHealthClinic

Dianabol en trendflow.....???????

mammoth03

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
ik ga binnen paar dagen starten met kuuren.

dianabol+trendflow gel

dianabol 20mg 4 weken en 2ml trendflow en dat is ongeveer 500mg in de week.
mijn vraag was zal ik tegelijkertijd beginnen of in de 4de week met trendflow..?

lijkt mij 1 tot 4 weken dianabol 20mg pd
1 tot 8 trendflow 2ml pd
8 tot 10 nolva 20mg pd

graag hoor ik van jullie

kun je niet beter test nemen ipv trendflow?

nolva 2 weken doet niet veel dbol op 20mg trouwens ook niet.

ik zou idd gewoon een kuur doen met test e en d-bol
dat zal je beter doen dan jouw kuur dat je gaat doen
en idd 20 mg d-bol doet geen zak

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 21:10 ----------

heb je dit zelf uitgedokterd die kuur of is het van iemand die je het aan rade

Gaat nergens over dit voorstel, ben je bang om te prikken?
Zou persoonlijk niet gaan k*tten met trendflow, pak gewoon een test only en eventueel met dbol kickstart.

Prikken of smeren is voor mij een duidelijke keuze als prijs geen rol speelt. M.a.w. als een test inject hetzelfde effect heeft als een smeersel dan smeer ik liever.

Lijkt mij een persoonlijke keuze, ik kan me voorstellen je het niet erg vindt als je dan dan wat meer moet smeren dan prikken.

• Topic Starter Topic Starter
Maat van me gebruikt dianabol 40mg en trendflow gel 2 ml pd bevalt hem prima ik ga dat ook doen.
Zal jullie op de hoogte houden....

ik zou idd gewoon een kuur doen met test e en d-bol
dat zal je beter doen dan jouw kuur dat je gaat doen
en idd 20 mg d-bol doet geen zak

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 21:10 ----------

heb je dit zelf uitgedokterd die kuur of is het van iemand die je het aan rade

Waarom niet? onderbouwing,bron!?

Bodybuilders, weightlifters and powerlifters have a very wide dosage space with Dianabol. And this ranges from two tablets per day up to twenty or more tablets per day. An effective daily dose for athletes is around 15-40 mg/day. Dosage of Dianabol is adjustable with the athlete's individual goal.:eek:

Because of its strongly androgenic component and the conversion into Dihydrotestosterone, Dianabol has a significant influence on the endogenous testosterone level. Studies have shown that the intake of 20 mg Dianabol/day over 10 days reduces the testosterone level by 30-40%. This could probably be explained by Dianabol's distinct antigonadotropic effect, which inhibits the release of the gonadotropic FSH (follicle stimulating hormone) and LH (luteinizing hormone) by hypophysis.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven