AndroidHealthClinic

Dianabol ( Generic Supplements )

• Topic Starter Topic Starter
RiCo zei:
maatje van mij heeft het gebruikt(40mg 6 weken)ging van 87 kg naar 92,en krachttoename was super volgens hem....

...rico...

Hmm ok dus waarschijnlijk doet de D-boll van Generic niets onder van andere merken of heb ik dat mis ?

Ben zelf ook wel nieuwschierig naar de spullen van gs.Hoor over het algemeen alleen maar posietieve berichten hierover.

jimbo zei:
Hmm ok dus waarschijnlijk doet de D-boll van Generic niets onder van andere merken of heb ik dat mis ?

idd,ik heb ook alleen nog maar goede berichten gehoord over gs

[Link niet meer beschikbaar]

greets rico

jimbo zei:

lorenzo zei:
Ben zelf ook wel nieuwschierig naar de spullen van gs.Hoor over het algemeen alleen maar posietieve berichten hierover.

Klopt, GS is gewoon een goed en betrouwbaar merk. Het is een underground lab, die speciaal hun "supps" voor bodybuilders maakt. Van bodybuilders voor bodybuilders. Dus zeker geen knoeiers, en altijd topspul :thumb:

Gezien alles wat ik over GS gelezen heb (en bestelt heb) krijg ik de indruk dat ze eerder over doseren dan onder.

Wanneer dit in een veilige overdosering mate zou gebeuren is dat marketing-technisch een slimme zet. Maar idd, heb zelf geen klachten over GS...

Terug
Naar boven