MuscleMeat

Dianabol kuur wat zou nog beter kunnen??

Dbols is zijn rotzooi...
Daarnaast als je het gaat gebruiken...stacken...!

als je van plan bent te gaan kuren....--> doe t dan goed...

en als je dan info wilt hebben: boven in je scherm knopje : zoeken,
en tik dan in: dbol

dan kom je vast een heleboel te weten over andere mensen die zich vergrepen hebben aan een dbol only kuurtje...

grt
jw

En opnieuw weer wordt het belangrijkste vergeten: Druk je gebruik uit in miligrammen.
Dus niet in 'pillen' of 'ampullen'.

Er zijn recent weer nieuwe ervaringen gepost van jongens 'op dbol' en het was weer een feest van herkenning: bijwerking na bijwerking en vrijwel geen woord over 'resultaten'. Hou er rekening mee!

Ach gut, nog zo'n idioot.
Dboll only is niet goed imo, alleen als je wilt testen hoe je erop reageert.
Ik weet niet wat jouw doel is, maar aangezien je een hardgainer bent zul je de meeste kilo's van de dboll weer verliezen.
Als je gaat kuren doe het dan goed.
Neem een test only cycle @ 250 of 500 EW. Of stack het met deca ofzo voor nog betere resultaten.

BBwannabe zei:
Ach gut, nog zo'n idioot.
Dboll only is niet goed imo, alleen als je wilt testen hoe je erop reageert.
Ik weet niet wat jouw doel is, maar aangezien je een hardgainer bent zul je de meeste kilo's van de dboll weer verliezen.
Als je gaat kuren doe het dan goed.
Neem een test only cycle @ 250 of 500 EW. Of stack het met deca ofzo voor nog betere resultaten.

P.s. je hoeft die dboll kuur helemaal niet op en af te bouwen. Gewoon 30 mg ED

Hi there, ik vergrijp me momenteel aan een d-bol only kuurtje. :D
Ziet er als volgt uit: 35 mg e.d. 6 weken lang. Nakuur met clomid/nolva.
Ik doe niet op en afbouwen, dat is inmiddels achterhaald (voor goede argumenten: zoek maar eens op de verschillende fora en boards).
Wat een stuk interessanter is: de d-bol s’ochtends nemen (of in jouw geval voor 16.00) om ervoor te zorgen dat je eigen lichaam s’avonds en s’nacht weer zelf test produceert. Ik heb zelf ook een poosje lopen twijfelen of ik de d-bol in 1 keer s’ochtends zou nemen of niet. Ik verdeel de doses nu toch over de dag omdat ik twijfel of d-bol s’nachts voldoende uit de bloedbaan is om het lichaam weer zelf test. te laten aanmaken (wat dat betreft is 16.00 denk ik sowieso te laat). Als je besluit om de d-boll s’ochtends in te nemen dan ben ik wel benieuwd naar je ervaringen.

Je weet dat een d-boll only kuurtje eigenlijk een kuur van lik-me-het-vestje is? Doe alleen een d-boll only kuur als je geen ervaring hebt met a.s. en wat huiverig bent voor de effecten van a.s. Als je denkt dat jij en a.s. prima samengaan dan kan je de d-bol beter stacken. Van een d-bol only kuur moet je simpel weg niet teveel verwachten.
Als richtlijn: voor een eerste keer is 25-35 mg per dag ruim voldoende. En als nakuur: 1 week 100 mg clomid per dag en 2 weken 50 mg per dag (deze nakuur moet je zien als “richtlijn” er zijn nl. meer mogelijkheden).

Als laatste: er zijn 1001 d-bol topics, ga eens een middagje zoeken en je zult heel wat wijzer zijn omtrent dit onderwerp.

Succes!

"Doe alleen een d-boll only kuur als je geen ervaring hebt met a.s. en wat huiverig bent voor de effecten van a.s. Als je denkt dat jij en a.s. prima samengaan dan kan je de d-bol beter stacken. Van een d-bol only kuur moet je simpel weg niet teveel verwachten."

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Indd ik heb geen ervaring met ass dus dit is zowiso mij eerste kuur ik wil maar 5 6 kilo over houden thats genoeg voor mij :)

Toch blijf ik het zonde vinden. AS = AS, als je toch begint, doe het dan goed.

• Topic Starter Topic Starter
BBwannabe zei:
Toch blijf ik het zonde vinden. AS = AS, als je toch begint, doe het dan goed.

Kijk mensen denken ook als ik zeg AS gebruiken dat ik gelijk super groot wil worden 15 kilo zwaarder of zo. Nee bij mij niet ik wil nog 5, hoogst uit 6 kilo spier massa aankomen. Kan ook natuurlijk alleen het duurt te lang ik wil het sneller :( daarom dacht ik aan D-bol only kuur je houdt toch wel wat over hoop ik...

Laatst bewerkt:
Ik zit momenteel in m’n laatste week. Ik ben nu 9 kg zwaarder, en daarvan is denk ik de helft vocht en vet. En dat is ook wel de richtlijn, je komt snel aan in gewicht op d-boll only, maar daar zit een hoop vocht en vet bij. 4 a 5 kg spiermassa erbij is een realistisch doel.

Ik neem aan dat je prima weet hoe je lichaam reageert op training en voeding? Anders is de kans groot dat je zelfs die 4 a 5 kg spiermassa weer in moet leveren. Nou ja, je bent 20 kg naturel aangekomen dus dat zal wel goed zitten.

Bosnjic zei:
Kijk mensen denken ook als ik zeg AS gebruiken dat ik gelijk super groot wil worden 15 kilo zwaarder of zo. Nee bij mij niet ik wil nog 5, hoogst uit 6 kilo spier massa aankomen. Kan ook natuurlijk alleen het duurt te lang ik wil het sneller :( daarom dacht ik aan D-bol only kuur je houdt toch wel wat over hoop ik...

Waarom neem je dan niet een andere AS waar je echt 5-6 kg kwalitatieve massa mee wint?

Ik ben net n week klaar met de dbol en zit nu in de nakuur, tot dusverre heb ik qua kracht en gewicht nog niet veel verloren, maar ik eet minstens evenveel als tijdens de kuur. Ik verwacht de komende weken sowieso langzaam wel massa te verliezen.

Maar dbol only was voor mij ook alleen maar om te kijken hoe ik erop zou reageren....experiment geslaagd en volgende keer kan ik me gaan bezighouden met de tests e.d. omdat ik toch voor kwalitatieve massa wil gaan.

T is hartstikke mooi om na n week of 5 dbol ineens van alle kanten complimenten te krijgen, ' Jezus jij bent aardig gegroeid laatste tijd' maar wanneer je weer n paar kgs kwijt bent geraakt aan vocht dan ben oog je al gauw n stuk minder groot.

Mijn advies: dbol only alleen om te kijken hoe je op as reageert en daarna lekker verder gaan kijken naar middelen voor blijvende massa.

Terug
Naar boven