AndroidHealthClinic

Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
week 1 - 5 : 30mg dbol / dag

Maar verwacht hier maar niet teveel van, dbol staat bekend om de snelle gewichttoename(vocht), maar eens je ermee stopt verdwijnt deze ook als sneeuw voor de zon.

Veel succes anders toegewenst.

• Topic Starter Topic Starter
muscleboy zei:
week 1 - 5 : 30mg dbol / dag

Maar verwacht hier maar niet teveel van, dbol staat bekend om de snelle gewichttoename(vocht), maar eens je ermee stopt verdwijnt deze ook als sneeuw voor de zon.

Veel succes anders toegewenst.

Daar kan ik dus 33 dagen mee kuren. Is dat genoeg voor de eerste keer? Vroeger gebruikte ik soms deca, maar dianabol is de eerste keer.

ja jongens (big-T) dit ga je dus krijgen he!

Kemphaan zei:
Daar kan ik dus 33 dagen mee kuren. Is dat genoeg voor de eerste keer? Vroeger gebruikte ik soms deca, maar dianabol is de eerste keer.
Mooi om als kickstart te gebruiken, maar zoals muscleboy het mooi zegt: Alleen dianabol voor vier en een halve week heb je niet veel aan.

Ach, we zien wel, als de pillen op zijn zal ik hier wel posten wat het resultaat was.

Latin spirit zei:
ja jongens (big-T) dit ga je dus krijgen he!
Precies wat ik dacht….. :(

Maargoed on-topic:
Doe een search op dianabol en vermaak uzelf…..

Korte samenvatting van de zoekresultaten:
de helft van de gains bestaan uit vocht en vet, houdt daar rekening mee als je besluit dbol only te doen.
dbol is prima geschikt als kickstart maar een stuk minder geschikt als op zichzelf staande kuur.

Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je op de hoogte bent van de gezondheidsrisico’s die anabolen met zich meebrengen?

Lauw zei:
Precies wat ik dacht….. :(
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je op de hoogte bent van de gezondheidsrisico’s die anabolen met zich meebrengen?

ja, dat weet ik wel, maar ik vind het niet erg. En trouwens het is toch maar een kleine korte kuur dus...
Wilde altijd al eens experimenteren met zo'n kuur.

Kemphaan zei:
ja, dat weet ik wel, maar ik vind het niet erg.
Wilde altijd al eens experimenteren met zo'n kuur.
haha oke ik heb het al door. Ben erin getrapt :cool:

Nou doei

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat, doei of dat plaatje?

je mag hier toch invo over steroïden vragen? ??? snap het niet.

Kemphaan zei:
je mag hier toch invo over steroïden vragen? ??? snap het niet.

dude als ik jouw was annuleerde ik die d-bol en

zou ik eerst wat "experimenteren' met wat vitamine c

want jij gaat je lichaam vernken en er uitzien als een vochtkikker .

maargoed iedereen is vrij om te doen wat hij wil !!! . het geld dat jij uitgeeft aan die stomme d-bol daar heb je veel leukers voor en met deskundige begeleiding . mijn mening : 1-3 weken 2x vit c en 6 rode m&m 's

Dus eerst aan de deca gezeten en dan niet eens weten wat dianabol alleen doet beetje jammer.
te weinig info,maar ja probeer het en je ziet het weer als sneeuw voor de zon verdwijnen met als nawee,dat je lever een goeie opdoffer heeft gehad beetje zonde denk ik als je om je lichaam geeft. the ossie succes .

Ken bodybuilders genoeg die allemaal breed geworden zijn van die roze pillen. Zij spuiten er ook nog bij, maar dat is overdreven natuurlijk voor mezelf, begin in januari pas te trainen.

En toen kwam er een mod en die blies het hele verhaaltje uit. Leuk geprobeerd en je hebt je lol weer even gehad. Nu weer de braadpan in, gegrilde haan.

Mazzel !

Dit is mijn sectie toch? :cool:

Hehe, dan mag 't. :)

PS: Posten na een slotje is 1337. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven