MuscleMeat

Dianabol

Pittbul

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Om de hoeveel uur kan je dit het beste nemen? Ik weet dat het ong een halfwaardetijd heeft van 6 tot 8 uur..
Zit nu op 30 pd maar ga dit omhoog gooien naar 40,
dus iedere 8 uur??

4,5 tot 6 uur.

[Link niet meer beschikbaar]

3e van boven af te beginnen.

Zoals je zelf wilt, maar ik denk dat ik hier wel ergens heb gelezen dat iedereen begint met de hoogste dosering in de ochtend, kan fout zijn als iemand dat wil bevestigen.

Zoals je zelf wilt, maar ik denk dat ik hier wel ergens heb gelezen dat iedereen begint met de hoogste dosering in de ochtend, kan fout zijn als iemand dat wil bevestigen.

Idd ook vaker gelezen,... echter persoonlijk pakte ik vroeger de hoogste na het avondeten,... zit tussen de oren, maar op een volle maag (na de hele dag eten) voelde het beter :o

Idd ook vaker gelezen,... echter persoonlijk pakte ik vroeger de hoogste na het avondeten,... zit tussen de oren, maar op een volle maag (na de hele dag eten) voelde het beter :o

Tijdens een maaltijd neemt je lichaam alle voedingsstoffen op uit het eten, steek er wat dianabol bij en het zal ook wel wat extra meepakken zeker? ;) :D

Om de hoeveel uur kan je dit het beste nemen? Ik weet dat het ong een halfwaardetijd heeft van 6 tot 8 uur..
Zit nu op 30 pd maar ga dit omhoog gooien naar 40,
dus iedere 8 uur??

Hoelang wil je Dbol gaan gebruiken ?

Ik nam me 1e kuur Dbol 15mg direct na opstaan met wheyshake, dan 15mg 1 uur voor trainen( rond het middag uur) om 18:00u weer 15mg en 15mg voor het slapen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang wil je Dbol gaan gebruiken ?

Ik nam me 1e kuur Dbol 15mg direct na opstaan met wheyshake, dan 15mg 1 uur voor trainen( rond het middag uur) om 18:00u weer 15mg en 15mg voor het slapen gaan.
4weken als kichstart voor 12 weken test e.Dat is een hoop dboll eigenlijk, 60mg pd..

Laatst bewerkt:
Ik zou het in drie doseringen over de dag doen. Elke 6 uur nemen ga je op een gegeven moment vergeten.
En altijd na een maaltijd nemen omdat je dan minder last van je maag krijgt, hoewel je met 30-40 misschien niet echt last zal hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het in drie doseringen over de dag doen. Elke 6 uur nemen ga je op een gegeven moment vergeten.
En altijd na een maaltijd nemen omdat je dan minder last van je maag krijgt, hoewel je met 30-40 misschien niet echt last zal hebben.
Kan ik hem straks nog hoger zetten dan zonder al te veel sides?

Kan ik hem straks nog hoger zetten dan zonder al te veel sides?

Ik heb hem op 80mg gebruikt en had eigenlijk vrij weinig sides behalve wat meer vocht, maar mijn maag trok het al snel niet meer. Heb een gevoelige maag dus wellicht dat het voor jou niet veel uitmaakt.
Kans op gyno is wel groter maar bij mij zit gyno er en wordt niet echt groter dus /care

Terug
Naar boven