MuscleMeat

Dianabol

road

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train nu al bijna een jaar en heb een vraag over Dianabol.
Heeft de kuur ook baat als ik de helft doe van de voorgeschreven
Pillen? Ben namelijk een flinke hypochonder haha en wil niet een hartaanval krijgen
Of het uitvallen van organen.

dan gewoon niet gaan kuren. punt.

Haha wtf is dit nou weer :roflol:

Oh je traint al bijna een jaar?
Dan wordt het inderdaad wel tijd om aan de AAS te gaan ja.

Deze generatie is gedoemd.

Doe maar beter gewoon helemaal niet. :P
En ik zou wat meer research doen.

Om je vraag te beantwoorden: Dianabol only is sowieso kut en dan wil je de dosis nog eens halveren dan merk je er helemaal niets van.

• Topic Starter Topic Starter
Doe maar beter gewoon helemaal niet. :P
En ik zou wat meer research doen.

Om je vraag te beantwoorden: Dianabol only is sowieso kut en dan wil je de dosis nog eens halveren dan merk je er helemaal niets van.

Zou 1 kuurtje Dianabol only kwaad kunnen?

Buitenom dat dbol only je niks gaat opleveren wat je makkelijk gaat vasthouden als je eenmaal weer klaar bent met je 'kuurtje', lijkt het me niet verstandig dat iemand zoals jij uberhaupt aan dit soort dingen begint. Je hebt duidelijk nog geen 10 minuten gelezen over AAS/Dbol op info-sites of forumboards (zoekfunctie), en geeft daarbij aan dat je een soort Peter-paniek bent. Gewoon niet aan beginnen dus, ga je alleen maar spijt van krijgen en het kan alleen maar tegenvallen, wat je ook doet.

• Topic Starter Topic Starter
Buitenom dat dbol only je niks gaat opleveren wat je makkelijk gaat vasthouden als je eenmaal weer klaar bent met je 'kuurtje', lijkt het me niet verstandig dat iemand zoals jij uberhaupt aan dit soort dingen begint. Je hebt duidelijk nog geen 10 minuten gelezen over AAS/Dbol op info-sites of forumboards (zoekfunctie), en geeft daarbij aan dat je een soort Peter-paniek bent. Gewoon niet aan beginnen dus, ga je alleen maar spijt van krijgen en het kan alleen maar tegenvallen, wat je ook doet.

Haha Peter paniek
Dankjewel voor de info

Terug
Naar boven