XXL Nutrition

dianabol

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Eerstdaags ga ik kuren. Dianabol maakt, naast de test en boldenone (equipose) deel uit van de kuur. Overal op de board lees ik dat je met dianabol vooral vocht vasthoudt en dat het vet maakt. Wat is er daar nu eigenlijk van aan?

is per persoon verschillend. en het ligt ook aan wat je erbij gebruikt..
Dus het hoeft niet persee.. er wordt namelijk ook wel door mensen gecut met D-bol.

Ipc is het waar. MAAR!, de voordelen zijn in dit geval groter dan de nadelen...

Idd. als kickstart van je kuur is het goed geschikt, toename in kracht, massa. euforische gevoel, je voelt je goed en hebt het gevoel dat je de hele wereld aan kan. Een goed begin dus..

Vocht zal je zeker last van hebben, onderhuids zie je het goed.
Maar het is tijdelijk, vettoename hangt af van wat je erbij stacked en hoe je dieet is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem test enanth en boldenone erbij. Verhoudingen zullen zijn 40 % carb / 40 % prot / 20% vet. Clean bulken waarbij 1 cheat dag per week.

Originally posted by keanu
Ik neem test enanth en boldenone erbij. Verhoudingen zullen zijn 40 % carb / 40 % prot / 20% vet. Clean bulken waarbij 1 cheat dag per week.

kan je niet beter de 60/30/10% verhouding gebruiken met name omdat ik al opmaakt uit je post dat je geen zin hebt om vet erbij te winnen......

ik zou vooral tijdens de kuur ook nog even die extra discipline opbrengen om die eene cheat dag in de week te laten

Vet maakt niet vet, dat doet een calorisch overschot.. als je bulkt en massa wil winnen word je altijd vetter, onvermijdelijk.. accepteerd, vreet je klem, bouw een groot massief lijf en ga dan cutten..

Ik zou de kickstart-periode met d-bol er proviron bijvoegen (2 x 25mg ED) om evt. gyno en vochtretentie te lijf te gaan.

De periode dat je alleen op test/eq verder gaat zou ik de dosis halveren naar 25 mg ED.

Groet Smalluser :thumb:

Hoe zinvol is dbol als je die kickstart niet nodig hebt, en eigenlijk ook niet de behoefte hebt om veel zwaarder te trainen, omdat je al met behoorlijk gewichten bezig bent.

Is het dan niet zinvoller om dbol weg te laten of evt met een andere anabool steroid te vervangen, een die wellicht minder voor kracht zorgt en je minder laat opzwellen?

In een massa kuur wil je massa. De dboll zal je de eerste weken vocht en wat vet geven, evenals kracht. Zo pak je de eerste weken al wat massa. De test. kickt in en bam je zwelt op..

Tis een keuze.. Je kan ook kiezen voor bv. prop. de eerste 3 weken of de gehele kuur, dan heb je meteen resulaat, of vrijwel meteen.

Originally posted by t0mm1e
Hoe zinvol is dbol als je die kickstart niet nodig hebt, en eigenlijk ook niet de behoefte hebt om veel zwaarder te trainen, omdat je al met behoorlijk gewichten bezig bent.

Is het dan niet zinvoller om dbol weg te laten of evt met een andere anabool steroid te vervangen, een die wellicht minder voor kracht zorgt en je minder laat opzwellen?
Kan je doen, voordeel van stacken met D-bol is dat op zich natuurlijk anders werkt dan de meeste steroiden, geen steroide bezorgd zo snel kracht en massa op zulke korte tijd. (Anadrol erbuiten gelaten)

Maar wa je kan doen is bijv zoals SR zegt een kortwerkende testosteron of een frontload van 200% je dosis in de eerste week.
Nog een mogelijkheid is trenbolone in de eerste weken, event stack met prop of susp voor de meer ervaren gebruikers...

Originally posted by admin
Kan je doen, voordeel van stacken met D-bol is dat op zich natuurlijk anders werkt dan de meeste steroiden, geen steroide bezorgd zo snel kracht en massa op zulke korte tijd. (Anadrol erbuiten gelaten)

Maar wa je kan doen is bijv zoals SR zegt een kortwerkende testosteron of een frontload van 200% je dosis in de eerste week.
Nog een mogelijkheid is trenbolone in de eerste weken, event stack met prop of susp voor de meer ervaren gebruikers...

Alleen weet je dan zeker dat je libido platligt.

Originally posted by soulreaver
.... Alleen weet je dan zeker dat je libido platligt ....

Oplossing >>> Test Enth 500 mg per week met 50 mg proviron ED en je libido is een 'maxido' :D :nanner: :booty:

Groet Smalluser :thumb:

Terug
Naar boven