Eerstdaags ga ik kuren. Dianabol maakt, naast de test en boldenone (equipose) deel uit van de kuur. Overal op de board lees ik dat je met dianabol vooral vocht vasthoudt en dat het vet maakt. Wat is er daar nu eigenlijk van aan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by keanu
Ik neem test enanth en boldenone erbij. Verhoudingen zullen zijn 40 % carb / 40 % prot / 20% vet. Clean bulken waarbij 1 cheat dag per week.
Kan je doen, voordeel van stacken met D-bol is dat op zich natuurlijk anders werkt dan de meeste steroiden, geen steroide bezorgd zo snel kracht en massa op zulke korte tijd. (Anadrol erbuiten gelaten)Originally posted by t0mm1e
Hoe zinvol is dbol als je die kickstart niet nodig hebt, en eigenlijk ook niet de behoefte hebt om veel zwaarder te trainen, omdat je al met behoorlijk gewichten bezig bent.
Is het dan niet zinvoller om dbol weg te laten of evt met een andere anabool steroid te vervangen, een die wellicht minder voor kracht zorgt en je minder laat opzwellen?
Originally posted by admin
Kan je doen, voordeel van stacken met D-bol is dat op zich natuurlijk anders werkt dan de meeste steroiden, geen steroide bezorgd zo snel kracht en massa op zulke korte tijd. (Anadrol erbuiten gelaten)
Maar wa je kan doen is bijv zoals SR zegt een kortwerkende testosteron of een frontload van 200% je dosis in de eerste week.
Nog een mogelijkheid is trenbolone in de eerste weken, event stack met prop of susp voor de meer ervaren gebruikers...
Originally posted by soulreaver
.... Alleen weet je dan zeker dat je libido platligt ....
Originally posted by Smalluser
Oplossing >>> Test Enth 500 mg per week met 50 mg proviron ED en je libido is een 'maxido'![]()
![]()
![]()
Groet Smalluser![]()