XXL Nutrition

%%%: Die ouwe doet het zo gek nog niet.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Heb vandaag een 4-punts meting laten doen en de resultaten zijn bevredigend.

De meting is uitgevoerd door een gediplomeerd persoon en op twee manieren:

Zoals je die uitvoert bij mannen (de 4e punt-meting is dus op het bot van de heup, bij vrouwen is die juist in de zij na een rechte lijn getrokken te hebben van de navel naar de zij).
De meting is op die manier uitgevoerd omdat ik, zoals ik al in een eerder topic vermeldde, zo droog als een handdoek ben op de drie andere punten maar mijn enige vet zich net rond mijn middel manifesteert.

De 4 punts-meting volgens de manier voor heren bracht mij op 11%. :cool: :banana:

De 4 punts-meting volgens de manier voor dames bracht mij op 15%.

De jongedame die de meting uitvoerde was trots, zei me dat ik misschien het beste een gemiddelde van die twee kan nemen en zei me verder dat ik eerder een psychiater voor mijn body-syndroom nodig had dan een streng dieet :cool:

Ik ben tevreden. Op naar die 10% en ik vind het wel mooi geweest.

Tja als je een redelijk zichtbaar wasbordje hebt dan zal het 11% zijn.
Kun je het nét een beetje zien dan eerder 15%. Imo altijd van het ergste uitgaan.

Laat het anders nog een keer meten zodat het 2:1 staat. :)

• Topic Starter Topic Starter
Een wasbordje tref je bij mij NIET aan.

Het gaat erom dat (opnieuw even uitleggen) het gemiddelde omlaag wordt geperst door de meting op mijn bi en tri, en in redelijke mate schouderblad.
Daar valt 0,0 te meten. Daarbij opgeteld de redelijke hoeveelheid op het heupbot kom je uit op 11%.
Ga je echt de vetopslag-plek meten (wat dus niet bij mannen de bedoeling is maar oké) die bij dus rond het middel zit, dan stijgt dit 4e punt enorm van 9 naar 22.
Dan kom je aan die 15%.

EDIT: Ik voel me geen 11%, ik hou het gemiddelde aan. Laat ik zeggen 13%.
Elke 3e week gaat ze meten.

komop van 13procent naar 8 procent moet lukken man. Niet te laag inzetten! Dan kun je daarna ook weer mooi wat massa opbouwen en de volgende zomer echt droog paraderen.

just my 2 cents

(en begin nou niet weer met dat gelul dat je over de 30 bent, want je compenseert dat weer met dat tienertje)

(en begin nou niet weer met dat gelul dat je over de 30 bent, want je compenseert dat weer met dat tienertje)

:roflol:

Het interesseert me eigenlijk geen reet of ik op 8 of 10% zit.
IK moet me lekker voelen. En ik ben bang dat ik me niet zo lekker voel met 8% aangezien ik graag energie heb in mijn lichaam.
We zien wel Boogeschat!

DBC01 zei:
Een wasbordje tref je bij mij NIET aan.

Het gaat erom dat (opnieuw even uitleggen) het gemiddelde omlaag wordt geperst door de meting op mijn bi en tri, en in redelijke mate schouderblad.
Daar valt 0,0 te meten. Daarbij opgeteld de redelijke hoeveelheid op het heupbot kom je uit op 11%.
Ga je echt de vetopslag-plek meten (wat dus niet bij mannen de bedoeling is maar oké) die bij dus rond het middel zit, dan stijgt dit 4e punt enorm van 9 naar 22.
Dan kom je aan die 15%.

EDIT: Ik voel me geen 11%, ik hou het gemiddelde aan. Laat ik zeggen 13%.
Elke 3e week gaat ze meten.

Of het nou 11% is of 30% je wil toch gewoon dat wasbordje zien. Ellende is dat die vervelende zwemband :mad:

Neuh, wasbordje hoef ik niet. Kost me teveel afvallen en ik ben geen wasbordjes-fan, de meeste jongens die dat hebben zijn niet echt zwaar ofzow, ik ga liever voor andere dingen.
Bovendien is er nooit verkeerd commentaar van de vrouwen geweest over mijn 'niet-wasbordje-buik' dus 'k vind het wel goed zo.

Dus jij hebt er geen last van, dat vervelende knagende gevoel dat die breezerboys allemaal droger zijn dan jij en een sixpack hebben.

Ik heb ook nog nooit klachten gehad met mijn half zichtbare/maar soms niet wasbord/vet buikje. Maar toch, als je naar de kerels kijkt waar meiden op geilen dan hebben ze allemaal zo'n sixpack.

En straks zegt er iemand "jij bent geen bodybuilder jij bent alleen maar lomp groot maar je hebt wel vet op je buik"

Dát zijn de k*t opmerkingen :mad:

Laatst bewerkt:
Ken ook iemand die van boven altijd helemaal onder de aders zit en rondom z'n middels behoorlijk wat gespaard heeft. Hij is begin 30 kan dus wle wat met de leeftijd te maken hebben. Toch is het 'wasbordje' bij veel mensen verschillend. Bij m'n trainingspartner zag je onder de 10% nog niet echt iets en bij mezelf moet ik zeggen dat ze bij 15% nog wel een beetje te zien waren.....

En straks zegt er iemand "jij bent geen bodybuilder jij bent alleen maar lomp groot maar je hebt wel vet op je buik"

Ik ben ook geen zuivere bodybuilder. Volgens sommigen ben ik een gorilla, voor anderen lomp groot, voor een derde een bodybuilder. Who cares.
Ik vind het wel prima zo. :) Zal wel bij m'n leeftijd horen :D

Gefeliciteerd met je 11 %, maar probeer het ook digitaal op een tanita weegschaal.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in rotterdam heb je ergens een winkel waar je gewoon digitaal gratis je vet kan laten meten.

Want 4 punt vetmeting is toch anders als digitaal.

DBC01 zei:
Heb vandaag een 4-punts meting laten doen en de resultaten zijn bevredigend.

De meting is uitgevoerd door een gediplomeerd persoon en op twee manieren:

Zoals je die uitvoert bij mannen (de 4e punt-meting is dus op het bot van de heup, bij vrouwen is die juist in de zij na een rechte lijn getrokken te hebben van de navel naar de zij).
De meting is op die manier uitgevoerd omdat ik, zoals ik al in een eerder topic vermeldde, zo droog als een handdoek ben op de drie andere punten maar mijn enige vet zich net rond mijn middel manifesteert.

De 4 punts-meting volgens de manier voor heren bracht mij op 11%. :cool: :banana:

De 4 punts-meting volgens de manier voor dames bracht mij op 15%.

De jongedame die de meting uitvoerde was trots, zei me dat ik misschien het beste een gemiddelde van die twee kan nemen en zei me verder dat ik eerder een psychiater voor mijn body-syndroom nodig had dan een streng dieet :cool:

Ik ben tevreden. Op naar die 10% en ik vind het wel mooi geweest.

een vetpercentage zegt niet altijd wat over het uiterlijk van en atleet de een ziet er schitterend uit met 11% en de ander ziet er met 6% nog soft uit. veder heeft de een een droge buik met een hoop vet op zijn rug en de ander een knetterharde rug en een zacht buikje.

Yup.
Bij mij concentreert het zich achterop de onderrug en de zij.

Maarre, dit was even om alle zeikerds tevreden te stellen.
Die zijn nu dan ook verrassed stil.

Nu nog even wat toonbare foto's regelen en sommige mensen op DBB kunnen weer rustig naar bed.

I.i.g. bedankt voor je felicitatie CCNP!

DBC01 zei:
Yup.
Bij mij concentreert het zich achterop de onderrug en de zij.

Je moet dat kippetje ook af en toe eens zelf nemen ejj en niet haar al het werk doen probeer dat eens een maand of 2 en dat vet is weg aan je zij [Abeelding niet meer beschikbaar]

En je weet het mocht het nou niet lukken komt the daddy het wel ff voor doen.:whip:

Blijf jij lekker tussen je kleien-treksters zitten daar in die uithoek, dan blijft alles stabiel hier! :D

Wat denk je dat ik aan het doen was de afgelopen week vóór naar de gym te gaan?
Die extar cardio waarbij je zelf het heft in handen neemt is de beste verbrander!

Enne, Schroef, die Pro4000 maakt móóóie beelden! veel beter dan die Sphere!

DBC01 zei:
Blijf jij lekker tussen je kleien-treksters zitten daar in die uithoek, dan blijft alles stabiel hier! :D

Wat denk je dat ik aan het doen was de afgelopen week vóór naar de gym te gaan?
Die extar cardio waarbij je zelf het heft in handen neemt is de beste verbrander!

Enne, Schroef, die Pro4000 maakt móóóie beelden! veel beter dan die Sphere!

Kan jij dan niet eens een "trainings" filmpje posten? [Abeelding niet meer beschikbaar]

Ja lekker joh, met een laptop en webcam naar de sportschool, 'sorry mag ik er even bij? En kan jiij even mij filmen? Ja goed zo, niet aan die kabel trekken..'

Een keer en ik hoef nooit meer die gym in te komen of met een kap over m'n kop.

DBC01 zei:
Ja lekker joh, met een laptop en webcam naar de sportschool, 'sorry mag ik er even bij? En kan jiij even mij filmen? Ja goed zo, niet aan die kabel trekken..'

Een keer en ik hoef nooit meer die gym in te komen of met een kap over m'n kop.
Een klein misverstand denk ik het was: "TRAININGSFILMKE" met uw hertje dan zullen wij hier op DBB wel bekijken of je de oefeningen goed uitvoerd[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat denk je lieverd, dat ik die cam hier heb staan om m'n injects te filmen? :D

Er bestaat al een sloot ruw materiaal maar ik vrees dat jij of een ander DBB-lid dat niet te zien zal krijgen! :D
Moet zeggen dreams came true afgelopen dinsdag toen we deel 2 van Hertjes op de Slachtbank filmden :roflol:

Waarde collega, wat heeft dit met Steroïden te maken trouwens ? :dunno:;)

Terug
Naar boven