El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Heb vandaag een 4-punts meting laten doen en de resultaten zijn bevredigend.
De meting is uitgevoerd door een gediplomeerd persoon en op twee manieren:
Zoals je die uitvoert bij mannen (de 4e punt-meting is dus op het bot van de heup, bij vrouwen is die juist in de zij na een rechte lijn getrokken te hebben van de navel naar de zij).
De meting is op die manier uitgevoerd omdat ik, zoals ik al in een eerder topic vermeldde, zo droog als een handdoek ben op de drie andere punten maar mijn enige vet zich net rond mijn middel manifesteert.
De 4 punts-meting volgens de manier voor heren bracht mij op 11%.

De 4 punts-meting volgens de manier voor dames bracht mij op 15%.
De jongedame die de meting uitvoerde was trots, zei me dat ik misschien het beste een gemiddelde van die twee kan nemen en zei me verder dat ik eerder een psychiater voor mijn body-syndroom nodig had dan een streng dieet
Ik ben tevreden. Op naar die 10% en ik vind het wel mooi geweest.
De meting is uitgevoerd door een gediplomeerd persoon en op twee manieren:
Zoals je die uitvoert bij mannen (de 4e punt-meting is dus op het bot van de heup, bij vrouwen is die juist in de zij na een rechte lijn getrokken te hebben van de navel naar de zij).
De meting is op die manier uitgevoerd omdat ik, zoals ik al in een eerder topic vermeldde, zo droog als een handdoek ben op de drie andere punten maar mijn enige vet zich net rond mijn middel manifesteert.
De 4 punts-meting volgens de manier voor heren bracht mij op 11%.

De 4 punts-meting volgens de manier voor dames bracht mij op 15%.
De jongedame die de meting uitvoerde was trots, zei me dat ik misschien het beste een gemiddelde van die twee kan nemen en zei me verder dat ik eerder een psychiater voor mijn body-syndroom nodig had dan een streng dieet

Ik ben tevreden. Op naar die 10% en ik vind het wel mooi geweest.