- Waardering
- 3.208
Iemand een idee wat de beste oplossing is om digitale tv draadloos op de laptop te krijgen? Zat zelf al te kijken naar de tuners van elgato, iemand ervaringen mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat me niet helemaal duidelijk is: kan je hiermee zeg maar de tv-kabel aansluiten op de router en dan draadloos tv kijken op de laptop?
Normaal gezien krijg je een lijst van landen in de software en dan neem je gewoon jouw land en dan zoekt ie de beschikbare zenders op. Anders ff in pc shop kijken welke er hier beschikbaar zijn.die usb stick dan is precies enkel voor amerikaanse zenders? Er staat er ook een voor europa, maar dat is een internal.
Ik kan alle zenders krijgen die analoog binnenkomen hoor. Plus nog enkele digitale zenders (de zenders die niet encrypted zijn). Volgens mij net hetzelfde als een interne kaart.volgens mij moet je een kaart in je pc hebben dan kun je het meeste wel zien, met zon usb stickie alleen 1,2 en 3.
Normaal gezien krijg je een lijst van landen in de software en dan neem je gewoon jouw land en dan zoekt ie de beschikbare zenders op. Anders ff in pc shop kijken welke er hier beschikbaar zijn.
Had het meer over online... Alternate.be is een goeie. Ik bestel daar altijd of haal het zelf op als ik langs Antwerpen kom.in de pc shop is het gene vette hier, een pinnacle video transfer usb of pinnacle dazzle video creator bij een andere zijn hauppage er maar enkel pci express (dat gaat niet zeker?)
ik denk dat die dazzle wel zal werken...zal ik eens achter informeren als ik mijn laptop mag gaan halen.
Iemand een idee wat de beste oplossing is om digitale tv draadloos op de laptop te krijgen? Zat zelf al te kijken naar de tuners van elgato, iemand ervaringen mee?