AndroidHealthClinic

dikke heupen

Ricardo1983

Novice
Waardering
0
Ik ben erg ontevreden over mijn heupen, iemand goed advies om mijn taille strak te krijgen. Ook heb ik haast geen kont.

Gewicht: 96 kg
Lengte: 1,90 m
Leeftijd: 24 jr
Bankdruk: 8x60kg
Legpress: 8x70kg max ( heb weinig kracht in me benen en kont )

Iemand advies ?

Ik eet en drink gezond, en neem na het trainen een eiwitshake. Stimulerende middelen gebruik ik niet.

Iemand advies voor mij ??

zo zie ik eruit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kan je legpress nou net zo hoog liggen als je benchpress... dat heb ik echt nog nooit gezien..

Je zegt dat je goed eet.. zet hier eens neer wat je dan precies eet op een dag.

Je BF% is erg hoog. Als je wat lager in je BF% gaat zullen je heupen ook kleiner worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Sava;

Ik train voornamelijk mijn bovenlichaam, daarom is de legpress zo dramatisch laag. De rede hiervoor is, dat ik gewoon de kracht niet heb in mijn benen. Mijn enkels zijn erg zwak, en mijn knieen ook. Als ik mijn benen train, dan gloeien me gewrichten helemaal en doet het zeer. Zodoende kan ik maar tot 8x70 kg.

Mijn voedingspatroon ziet er als volgt uit;

Ochtend:

3 maal bruine boterham met margarine met, met de ene keer kaas en de andere keer kip.
1 glas jus de orange of water
2 x koffie zwart ( uurtje na het ontbijt )

Smiddags:

6 boterhammen met kaas of ham of kipkerrie salade
2 glazen melk
1 koffie ( loop van de middag nog een )
1 blikje sinas ( uurtje na het eten )

Avond:

Warme maaltijd bord vol veel groene, rijst en kipfilet in olijfolie gebakken
Kommetje 0%vet kwark
1 x koffie

Ik zou de stickys in de voedingsectie maar eens gaan lezen.

Zal ik doen;

Krijg ik die heupen weg door beter/anders te gaan eten, of moet ik ook anders trainen ?

Plaatselijk vet verbranden gaat niet lukken helaas. Goed eten en trainen en ze zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Ik ben nu de sticky's aan het lezen, en zie al dat ik zowiezo qua voeding het een en t ander moet veranderen. Ik ga me best doen, hopelijk sta ik met een half jaar bij "postje vooruitgang foto's" met iets betere foto's als nu.

:-)

je heupen zijn niet per se dik. je zit gewoon hoog in je bf. als je lager in je vetpercentage gaat zitten dan trekt dat vanzelf bij.

Wat ik dan weer raar vind is als ik hoog in me bf zit, hoe dat komt.. ik eet zelden tussendoortjes of echt vet eten. Ook frisdrank drink ik niet en beweeg redelijk veel.

Heb overigens geen dik hoofd, benen, armen, vingers, alleen me middel is zo opgezet, en t voelt als een ballon.

is een blikje sinas dan geen frisdrank?

Wat ik dan weer raar vind is als ik hoog in me bf zit, hoe dat komt.. ik eet zelden tussendoortjes of echt vet eten. Ook frisdrank drink ik niet en beweeg redelijk veel.

Heb overigens geen dik hoofd, benen, armen, vingers, alleen me middel is zo opgezet, en t voelt als een ballon.

rond je middel gaat het vet meestal als eerste zitten vandaar :cool:

Ik ben erg ontevreden over mijn heupen, iemand goed advies om mijn taille strak te krijgen. Ook heb ik haast geen kont.

Gewicht: 96 kg
Lengte: 1,90 m
Leeftijd: 24 jr
Bankdruk: 8x60kg
Legpress: 8x70kg max ( heb weinig kracht in me benen en kont )

Iemand advies ?

Ik eet en drink gezond, en neem na het trainen een eiwitshake. Stimulerende middelen gebruik ik niet.

Iemand advies voor mij ??

zo zie ik eruit:

je bf% is hoog, dieeten dus.
je reet word vanzelf dikker door lounges, hoop dat ik dit goed schrijf (Ausfallschritte) en squats ;)

lunges heten ze (korte uitstap)

Ik heb ook dikke heupen

Lijk wel een wijf joh :D

Terug
Naar boven