XXL Nutrition

Dikke tepel

Nosso

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb sinds ik aan krachtsport doe last van een opgezwolle dikke tepel.Het gekke is dat ik dit niet heb in mn rechter. als ik er aan voel. voelt het net alsof er een klein knikkertje onder zit. Wat zou dit kunnen zijn

Gyno in één tepel? :eek:

Ik denk niet dat het aan je krachttraining ligt. Bijna alle jongens van jouw leeftijd hebben daar last van, het is hormonaal bepaald geloof ik, het gaat wel weer over. Ik heb het vroeger ook gehad in mijn linkertepel. Het was wel lastig, want als ik tijdens het sporten een bal ertegen kreeg of een duw op mijn borst deed het verschrikkelijk veel pijn. na een paar maanden gaat het wel weg.

Als je je echt zorgen maakt moet je naar een dokter natuurlijk. Het kan ook iets anders zijn dat wel schadelijk is, maar naar alle waarschijnlijkheid is het gewoon je puberteit. vraag maar eens rond aan jongens van je klas. zeker de helft zal weten wat je bedoelt.

Laatst bewerkt:
als je veel bier drinkt komt het ook wel eens voor (hop is een zwak fytoestrogeen)....spa rood?

• Topic Starter Topic Starter
Re: Dikke tepel

--------------------------------------------------------------------------------

als je veel bier drinkt komt het ook wel eens voor (hop is een zwak fytoestrogeen)....spa rood?

Drink geen alcohol

Ik heb sinds ik aan krachtsport doe last van een opgezwolle dikke tepel.Het gekke is dat ik dit niet heb in mn rechter. als ik er aan voel. voelt het net alsof er een klein knikkertje onder zit. Wat zou dit kunnen zijn

He Nossa, dat is een verschijnsel wat je vaker ziet bij jongens in de puberteit. Je lichaam gaat opeens veel testosteron aanmaken (je wordt een man:)). Omdat je lichaam streeft naar een balans tussen mannelijke hormonen (testosteron) en vrouwelijk hormonen(oestrogeen) kan er als reactie teveel vrouwelijke hormonen aangemaakt worden, waardoor er borstweefsel gaat groeien bij de tepel. Dit is vrij normaal en moet vanzelf weg gaan. Je kunt voor de zekerheid even langs de huisarts gaan en als het binnen een bepaald termijn niet weg is zal je daarvoor terug moeten komen.

Succes!

eens aan de dokter vragen

wat bedoel je precies met spa rood als ik vragen mag..?

680512.jpg

een Belgisch merk

spa rood = spuitwater :D

ik neem testo.. en heb er ook last van. er komt vocht uit als ik er hard op duw .. gaat deze weg na mijn kuur of moet ik mijn dosis verminderen

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 18:01 ----------

ik neem testo ... heb ook last van die bol, moet ik mijn dosis verminderen of gaat deze achtr mijn kuur weg?????

Precies hetzelfde gehad, je komt in de puberteit lieverd.
Gaat vanzelf weer weg.

Sat 2 Jun 2007, goed bezig knaap. Ga jij nog maar wat testo spuiten.

Ook last van bij dokter geweest niks ergs
gat vanzelf weg als in 6 maanden niet we is kan je ut weg laten..ofso

Terug
Naar boven