AndroidHealthClinic

Dikke vrouwen in felle kleuren...Waarom???

Bezoekers in dit topic

Zo'n varken geeft dikke vrouwen helemaal een slechte naam...

Dikke moeder geeft baby's junkfood

Drieling van 8 maanden leeft op McDonalds - Moeder is 184 kilo
Minder dan een minuut geleden dezekerweter.com - Wat den Neuq?COVENTRY - Een vrouw die bekend staat als 'dikste moeder van Engeland' sinds ze met haar 184 kilo een drieling ter wereld bracht, blijkt haar 8 maanden oude kinderen alleen maar junkfood te geven...


De drieling van moeder Leanne Salt eet geregeld McDonald's. Deanna, Daisy en Finlee krijgen de restjes van de meeneem-maaltijden en snacks van hun 24-jarige moeder, meldt The Sun.

De vrouw, van wie de bevalling maar liefst 220.000 euro kostte, zegt het simpelweg 'te druk te hebben' om haar kinderen gezond eten te geven. Dagelijks krijgen de baby's 1250 calorieën binnen, terwijl ze nog geen 800 (veel gezondere) mogen hebben.

De arme kinderen krijgen ook wel eens fish and chips of opgewarmde diepvries lasagna. En daar zijn ze gek op, vertelt Leanne trots tegen The Sun

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3800802/__Dikke_moeder_geeft_baby_s_junkfood__.html
 
Dus die mensen hebben geen schaamte, so what? Ik zie het eerder als iets sterks om geen schaamte te hebben, gelijk hoe je er uitziet, je moet het maar durven daar te lopen met je vetrollen die uitpleuren. Ik begrijp niet dat mensen er zo'n drama van maken, schaamte is menselijk, geen schaamte is beter. Dat ze dik zijn is natuurlijk weer wat anders..
 
Zo'n varken geeft dikke vrouwen helemaal een slechte naam...

Dikke moeder geeft baby's junkfood

Drieling van 8 maanden leeft op McDonalds - Moeder is 184 kilo
Minder dan een minuut geleden dezekerweter.com - Wat den Neuq?COVENTRY - Een vrouw die bekend staat als 'dikste moeder van Engeland' sinds ze met haar 184 kilo een drieling ter wereld bracht, blijkt haar 8 maanden oude kinderen alleen maar junkfood te geven...


De drieling van moeder Leanne Salt eet geregeld McDonald's. Deanna, Daisy en Finlee krijgen de restjes van de meeneem-maaltijden en snacks van hun 24-jarige moeder, meldt The Sun.

De vrouw, van wie de bevalling maar liefst 220.000 euro kostte, zegt het simpelweg 'te druk te hebben' om haar kinderen gezond eten te geven. Dagelijks krijgen de baby's 1250 calorieën binnen, terwijl ze nog geen 800 (veel gezondere) mogen hebben.

De arme kinderen krijgen ook wel eens fish and chips of opgewarmde diepvries lasagna. En daar zijn ze gek op, vertelt Leanne trots tegen The Sun

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3800802/__Dikke_moeder_geeft_baby_s_junkfood__.html

Walgelijk mens, afpakken die kinderen en op laten groeien in een normaal gezin. Pure kindermishandeling.
 
nogmaals.. dikke mensen, bah
 
Dus die mensen hebben geen schaamte, so what? Ik zie het eerder als iets sterks om geen schaamte te hebben, gelijk hoe je er uitziet, je moet het maar durven daar te lopen met je vetrollen die uitpleuren. Ik begrijp niet dat mensen er zo'n drama van maken, schaamte is menselijk, geen schaamte is beter. Dat ze dik zijn is natuurlijk weer wat anders..
Geloof je nou zelf dat ze echt gelukkig zo zijn en het ze niks kan schelen?
 
Wegenbelasting voor dikke mensen invoeren en dan geen BPM meer ofso!

@ bericht over dat gestoorde wijf, kinderen afpakken en opsluiten.
 
Zelfde als die te dikke mensen in te krappe kleding.
 
Ik dacht altijd dat extreem dikke vrouwen heel moeilijk zwanger kunnen raken.Maar erg triest dat de kinderen zo opgroeien.
 
Wat ik me trouwens bedacht....

Welke VETKEES heeft dat varken zwanger gemaakt? :|
 
Dat heeft ze speciaal voor Shivo gedaan natuurlijk. :D

Of het is iemand die zich - wellicht wat onterecht - geheel heeft verzoend met haar lichaam en niet de hele dag bezig wil zijn met het verbouwen of veranderen ervan. Dat denk ik echter niet, de meeste dikke mensen hebben genoeg 'complex' om een paar jaar vooruit te kunnen...
 
ik denk dat je ze vooral goed kan zien vanuit de ruimte
 
Je lijkt Al Bundy wel :D

Tja waarom doen ze het? Omdat het van die gestoorde mensen zijn die denken dat dik zijn mooi is veronderstel ik. En omdat nog eens "in de verf" te zetten gaan ze dan extra opvallen???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

no+maam.jpg
 
Back
Naar boven