Fitness Seller

Discussie over een stelling mbt AAS

Ano_92_55

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
41
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo DBB'ers,

Ik kwam laatst een stelling tegen en dat zette mij wel aan het denken. Als men een duidelijk doel voor ogen heeft, in de vorm van een bepaald fysiek, en dit doel is niet haalbaar zonder het gebruik van AAS, verdoet men zijn tijd dan wanneer hij zo lang mogelijk natty traint? Er vanuit gaande dat hij wel de benodigde kennis heeft wat betreft voeding en training. Ik zie vaak stellingen voorbijkomen als 'Als je wedstrijdambities hebt, hoe vroeger hoe beter'. Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover.

'Verdoe je je tijd door natty te trainen, wanneer je traint voor een doel dat niet natty haalbaar is?

Ja je verdoet zeker je tijd door eerst de zelfverzonnen en blijkbaar aangenomen standaard van 3-5 trainen op natty basis te doen. Uitzondering als je begint met trainen op je 15-16 natuurlijk dan kun je dat doen. Verder is het gewoon heel makkelijk wil je wedstrijden en winnen !!! Zul je er niet aan ontsnappen hoever je hier in wilt gaan is eigen keuze natuurlijk. Al kun je er vast op rekenen dat er veel bij komt kijken want natty ga je nooit die extreem droge vasculaire en volle podium look krijgen zelfs met aas is dit zeer moeilijk. Als natty zijn de opties gewoon beperkt en met aas eindeloos voeg hier wat HGH (nordis) aan toe wat igf-1 en je moet eens kijken wat je knalt.
Enige nadeel is dat mensen te snel denken dat iets haalbaar is. Elk fysiek is uniek en heeft dus een eigen prikkel nodig. Daarnaast moet je ED prikken niet overschatten zeker niet in contest shape je word er gestoord van.

Paar trucjes om groter te lijken dan je bent met normale aas

1. Winstrol inject in spieren die achterlopen. De theorie hierachter is dat winstrol zorgt voor een tijdelijke zwelling. Echter sommige plaatsen kunnen als pijnlijk beschouwd worden.

2. Deze werkt alleen als je goed droog staat. 4-5iu insuline bij elke maaltijd zetten en je zilt zien dat je shape goed blijft en je opblaast doordat alles beter word opgenomen let wel op vetten en vocht.

Dit zijn kleine voorbeelden het kan natuurlijk op vele manieren. Maar vooral de winstrol zal je verassen inject het maar in de rear delts en in zeer korte tijd zul je ronde volle rear delts hebben tijdelijk !!! Ps doe het niet in je kuiten dit kan zeer pijnlijk zeer !!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf btw al een kuurtje achter de rug en een volgende staat al in de planning dus het is niet zo dat ik nog zit te twijfelen om aan een kuur te beginnen.

Ik vind ook nog wel een verschil of je naturel al redelijk wat hebt opgebouwd of je nat max. Als je naturel al wel redelijk wat gebouwd hebt dan heb je doorgaans ook wel de benodigde kennis van voeding en training. Dat is toch belangrijk als je gaat kuren vind ik.

Of iemand wel of niet gaat kuren hangt altijd nog van die persoon af. Wil iemand dat het sneller gaat dan zal die gaan kuren.

Als je weet hoe je op bepaalde voeding reageert, weet welke trainingsmanieren voor jou werken en voldoende kennis hebt over de middelen die je wilt gaan gebruiken/sides enzovoorts vind ik idd dat je je tijd verdoet aan natty trainen als je een huge mofo wilt worden.

Meestal gaat dat alleen allemaal niet op voor jonge gasten die willen kuren. Die curlen 2 keer, hebben geen biceps van 50 centimeter daarna en willen dan aan de AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Als je weet hoe je op bepaalde voeding reageert, weet welke trainingsmanieren voor jou werken en voldoende kennis hebt over de middelen die je wilt gaan gebruiken/sides enzovoorts vind ik idd dat je je tijd verdoet aan natty trainen als je een huge mofo wilt worden.

Meestal gaat dat alleen allemaal niet op voor jonge gasten die willen kuren. Die curlen 2 keer, hebben geen biceps van 50 centimeter daarna en willen dan aan de AAS.

Hier kan ik me ook wel in vinden. Het zou bijna dom zijn om jarenlang natty te gaan stroggelen voor iets dat niet natty haalbaar is, terwijl je diezelfde progressie misschien met 2/3 kuurtjes kan bereiken.

Imo verdoe je dan inderdaad je tijd..

Als je iets wilt bereiken wat natty niet haalbaar is, dan zul je er ooit aan moeten geloven.. dus je kunt dan jaren lang natty gaan trainen en uiteindelijk over gaan op aas, maar persoonlijk zou ik daar gewoon direct mee beginnen ....

+1

Afgezien of je doel nou naturel haalbaar is of niet, als je begint met kuren, weet dan ook waar je aan begint. Soms komen hier topics voorbij die echt nergens op slaan, kuurvoorstellen terwijl de persoon in kwestie niet eens weet wat mogelijke complicaties (kunnen) zijn en hoe hierop te reageren of zelfs gevallen die niet eens een degelijk voedingsschema voor handen heeft.

Terug
Naar boven