Hey mannen 
Ik heb uiteindelijk besloten om dit als tweede kuur te doen:
week 1-10 : 500mg sustanon EW
week 1-5 : dianabol 30mg ED
week 5-10: winstrol depot 50mg EOD
nakuur: week 12-15 : nolvadex 20 mg
Heb dus uiteindelijk besloten om de equipoise te laten valen omdat het te duur uitkwam + vrij negatieve commentaar op forum...
Ik denk trouwens dat ik met dit kuurtje het doel ga kunnen bereiken die ik graag zou willen voor de zomer.
Dit kuurtje begin ik trouwens in maart
Nog efkes wachten dus ......
Nu nog 3 lekkere maanden hard trainen en goe eten zoda ik in perfecte staat aan mijn nieuwe kuur kan beginnen en er zoveel mogelijk uit kan halen
.
Enige commentaar ivm met kuurtje?? Heb nog tijd genoeg om er nog wat aan te veranderen maar dit gerief krijg ik allersinds op't einde van volgende week
.
Mijn stats zijn trouwens: 1.83m 96kilo 10%vet

Ik heb uiteindelijk besloten om dit als tweede kuur te doen:
week 1-10 : 500mg sustanon EW
week 1-5 : dianabol 30mg ED
week 5-10: winstrol depot 50mg EOD
nakuur: week 12-15 : nolvadex 20 mg
Heb dus uiteindelijk besloten om de equipoise te laten valen omdat het te duur uitkwam + vrij negatieve commentaar op forum...
Ik denk trouwens dat ik met dit kuurtje het doel ga kunnen bereiken die ik graag zou willen voor de zomer.
Dit kuurtje begin ik trouwens in maart
Nog efkes wachten dus ......Nu nog 3 lekkere maanden hard trainen en goe eten zoda ik in perfecte staat aan mijn nieuwe kuur kan beginnen en er zoveel mogelijk uit kan halen
.Enige commentaar ivm met kuurtje?? Heb nog tijd genoeg om er nog wat aan te veranderen maar dit gerief krijg ik allersinds op't einde van volgende week
.Mijn stats zijn trouwens: 1.83m 96kilo 10%vet