AndroidHealthClinic

Dit gaat het worden, nog enige comments??

twimandy

Novice
Waardering
0
Hey mannen :)

Ik heb uiteindelijk besloten om dit als tweede kuur te doen:

week 1-10 : 500mg sustanon EW
week 1-5 : dianabol 30mg ED
week 5-10: winstrol depot 50mg EOD

nakuur: week 12-15 : nolvadex 20 mg

Heb dus uiteindelijk besloten om de equipoise te laten valen omdat het te duur uitkwam + vrij negatieve commentaar op forum...
Ik denk trouwens dat ik met dit kuurtje het doel ga kunnen bereiken die ik graag zou willen voor de zomer.
Dit kuurtje begin ik trouwens in maart :D Nog efkes wachten dus ......
Nu nog 3 lekkere maanden hard trainen en goe eten zoda ik in perfecte staat aan mijn nieuwe kuur kan beginnen en er zoveel mogelijk uit kan halen :).

Enige commentaar ivm met kuurtje?? Heb nog tijd genoeg om er nog wat aan te veranderen maar dit gerief krijg ik allersinds op't einde van volgende week :).

Mijn stats zijn trouwens: 1.83m 96kilo 10%vet

Mooi kuurtje!

ziet er goed uit succes ermee

ik zou winstrol door laten lopen tot aan je nakuur
dus 5-11 winstrol en daarna 12-15 nolvadex

verder ziet het er goed uit

ik zou winstrol door laten lopen tot aan je nakuur
dus 5-11 winstrol en daarna 12-15 nolvadex

verder ziet het er goed uit

Zou ik weer niet doen.

Winny verhoogd de gevoeligheid voor cortisol erg. Daarop eindigen ipv op Test zal resulteren in minder makkelijk spierbehoud in je pct.

Zou ik weer niet doen.

Winny verhoogd de gevoeligheid voor cortisol erg. Daarop eindigen ipv op Test zal resulteren in minder makkelijk spierbehoud in je pct.

is dit zo dat alle 17aa 'sde cortisol gevoeligheid verhogen naar het einde van een kuur toe?;)

Ik persoonlijk zou de sust vervangen door test E i.v.m. sides en meer vocht vasthouden...sust ga je eker om de 3dagen moeten zetten i.v.m. de korte esters.

Ziet er prima uit.. Wat was je 1e kuur eigenlijk?

prima kuur, niets veranderen, kan niet beter

10 weken aan de 17aa? ik zou het zelf nooit doen.

gezien je stats zou ik persoonlijk je kuur wat aanpassen..wat is je doel?

zou m idd ook iets minder lang pakken, weekje of 4/5.

Ik heb dezelfde kuur gedaan als 1e kuur en ik ging als een raket. Ik heb alleen test als basis gepakt en geen sust.
De doseringen zijn prima trouwens. Het enige wat ik zou doen is de misschien de sust vervangen voor test zoals hierboven al is aangegeven.

ik zou ook liever voor test gaan. geen sust meer voor deze jongen.

Terug
Naar boven