Fitness Seller

Dit jaar gaan we voor beter! ;-)

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Kom jongens geef jullie mening is over men zomer-voorbereidingskuurtje eens.
Men is momenteel nog low carb en gaat echt hard nu,sta op max 7% bij 85kg.(1.76m) Na een hels jaar te hebben gehad door men werk heb ik nu terug alles op een rijtje (dieet/training/focus) dus wil ik terug richting mooie 100kg droog volgend jaar.
Dit is wat ik plan voor binnen een paar weken:
ja het stond reeds in excel en is veel overzichtelijker zo.
ok laat het me maar eens weten!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Btw ik ben rond de 30 en train al vele jaren weliswaar met sommige gedwongen tussenstops maar ja.

lekker vaag, kort aan hgh (13 weken), een week test prop, twee weken npp? snap het niet helemaal, maar kan aan mij liggen.

is het btw niet een goed idee om eerst ff naturel te knallen, nu je alles goed op de rails hebt staan? lijkt mij verstandiger

gr d

eerlijk gezegd vind ik het een vreemd schema met onnodig veel verschillende middelen. Ik zie het nut niet van 3 verschillende soorten test en 2 verschillende soorten nandrolon te gebruiken en al helemaal niet in dit schema. Het kan allemaal van simpeler. als je de test prop in het begin pakt voor snelle start kan je net zo goed metteen beginnen met sust. de prop aan het eind begrijp ik wel ivm met snelle start nakuur. en als je kiest voor NPP waarom breng je dan alsnog deca in je systeem?

De HGH gebruik je zeker hoofdzakelijk voor de vetverbranding?

arimidex zou ik skippen en gaan voor femara of aromasin vanwege de onderdrukking van igf afgifte van de lever.

Echt een flut schema. Veels te kort de lang werkende middelen

als je denkt het dit jaar het hiermee te gaan redden, dan heb ik slecht nieuws.
Het is zoals hierboven al vermeld een echt k*tschema

Het is echt een vaag schema en naar mijn idee klopt er niets van.

• Topic Starter Topic Starter
het daarmee redden??? nee, dat denk niet nee. Je boeltje redden met ana's : I don't think so! maar daar kom je nog wel achter.
Mijn idee hierachter:
De korte esters zijn erin gezet om het geheel een goeie kickstart te geven.
vanaf ongeveer de derde week 1week lange esters waardoor de bloedwaarden een extra jump nemen tot en met het afbouwen terug met korte esters waardoor ik zoals men al vermelde sneller met men nakuur kan starten.
Goed ik weet het veel verschillende producten zijn maar ja, ze zijn beschikbaar. :rolleyes:
De hgh is ook nog gepland na de 13de week maar ga eerst eens kijken hoe we hierop reageren.

3 verschillende test esters? 2 nandrolon esters? wees voorbereid op heel wat bijwerkingen, want je bloedwaardes gaan aan de mambo :coolnana: :rocker: !!!

Dr. Spritzer zei:
het daarmee redden??? nee, dat denk niet nee. Je boeltje redden met ana's : I don't think so! maar daar kom je nog wel achter.
Mijn idee hierachter:
De korte esters zijn erin gezet om het geheel een goeie kickstart te geven.
vanaf ongeveer de derde week 1week lange esters waardoor de bloedwaarden een extra jump nemen tot en met het afbouwen terug met korte esters waardoor ik zoals men al vermelde sneller met men nakuur kan starten.
Goed ik weet het veel verschillende producten zijn maar ja, ze zijn beschikbaar. :rolleyes:
De hgh is ook nog gepland na de 13de week maar ga eerst eens kijken hoe we hierop reageren.

ik zou een compleet nieuwe schema bedenken en posten. succes!

Meen je dit nou serieus?

- HGH voor maar 13 weken is zonde imo.
- Prop alleen in week 3,4 en 8?
- 2 weken deca die je kickstart met npp en ook weer afsluit denk ik?
- 1 week cyp met daaromheen sus?

Kortom ik snap geen hol van je schema. Probeer het eens met een middeltje of 2 minder en gebruik langere ester voor langere perioden :)

dit lijkt me een beter schema waar ook zeker en vast je bloedwaarden het meer mee eens zijn!

week 1-16: HGH 3-4iu/dag
week 1-4: Test propionate 100mg EOD
week 1-12: Test cypionaat of enanthaat 750mg/week
week 1-12: Deca 400mg/week
week 1-12: femara 0.5ml EOD
week 12-15: winstrol depot 50mg EOD

week 15-16-17-18: Clomid 50mg + Nolva 40mg

heey bro, ik zou het ook plain en simpel houden
heb je wel eens gefrontload? das is echt zo lekker he als die test komt opzetten :D

ik zou je proviron naar 50 mg uppen, maar das mijn persoonlijke voorkeur

ik snap je gedachtengang er wel achter, maar vind het een beetje veel geld uitgeven voor weinig extras

groetjes en suc6

Terug
Naar boven