MuscleMeat

Verkocht Diverse fitness apparatuur. Dumbells Powertec etc.

BrianM

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m80
Goedemorgen, Heb de volgende apparaten in de verkoop, als ik meer tijd heb zou ik even foto's uploaden. Alles staat ook op marktplaats mocht u nu al foto's willen. http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Powertec Multisystem ( forum prijs 1100,-) Dumbells 9 tm 35 met rek ( 1,50 per kilo krijg je het rek er gratis bij. Hoist verstelbare dumbells 4 tot 35 met standaard. 250,- Diverse gietijzeren schijven 50 mm ( barbarian etc.) 150 de kilo. Diverse 30 mm schijven ( 1,30 de kilo.) rechte stang, curl stang en triceps stang ( 20 euro per stuk.) Verstelbaar bankje. ( 50 euro. ) Nordic track smith machine ( uitstekende kwaliteit massieve geleiders etc.) bieden ) Gewichtvest 20 kg ( 25,-) Vlak bankje ( kapot, krijg je bij een grote aankoop er gratis bij .) Reden van verkoop, ruimte gaat gebruikt worden voor andere doeleinden. Het is namelijk een Timmerfabriek. Voor vragen kunt u altijd een privé bericht of mail sturen. Brian.martens@live.nl Locatie: Lekkerkerk ( Zuid Holland. ) Groetjes Brian

Laatst bewerkt:
Prijzen, foto's, locatie?

• Topic Starter Topic Starter
Heb het even toegevoegd.

Foto's komen later of marktplaats.

foto´s worden bij uploaden vanaf mijn telefoon omgedraaid. dus hoop dat jullie genoeg aan de link naar marktplaats hebben. of anders bij interesse een pb met jullie email sturen dan stuur ik alles via de mail.

excuses voor het ongemak.

Hoist dumbells inmiddels verkocht.

Goedenavond,

Nog in de verkoop.
Powertec multi system home gym.
Dumbells van 9 tm 35 kilo.
9 kg
12 kg
14 kg
16 kg
17,5 kg
2x20 kg
22 kg
26
28
32
35 kg
Met rek.

Verstelbare bank.
30 mm gietijzeren en chromen schijven.
Diverse stangen ( rechte lange stang, ez, tricepsbar 7x dumbells.)

Bij interesse graag mailen of bellen.

Brian.martens@live.nl
06-54302345

Groetjes en fijne dagen!

Terug
Naar boven