MuscleMeat

dj rush iemand?

tom-i

Cool Novice
Waardering
0
tekno lovers op dbb?

iemand van de mede dbb'ers die dj rush ook bezoekske gaat brengen in oostende?

dat word weer lekker knallen! :coolnana: :hedbang: :coolnana:

2 days and countin'...!

greetz!

Ik heb hem gezien op Nature One. Die kerl weet echt wel wat beuken is!!!

Ik heb hem nu 2x op Nature one, 2x op Awakenings fes. en een paar weken terug op Integrate
gezien en het is onvoorstelbaar hoe de zaal losgaat zodra Rush begind te draaien!

Mix. technisch gezien stelt het allemaal niet zoveel voor (bas eruit draaien, bas weer terug) maar hij heeft wel een heel apparte sT en weet het publiek altijd laaiend enthousiast te krijgen.

SCHRANZ is lief :)

p.s. Rush draaid geen teKno hoor? Maar gewoon harde techno/ schranz (toch wel een heel verschil).

• Topic Starter Topic Starter
ehv_brambo zei:
Ik heb hem nu 2x op Nature one, 2x op Awakenings fes. en een paar weken terug op Integrate
gezien en het is onvoorstelbaar hoe de zaal losgaat zodra Rush begind te draaien!

Ik alleen nog maar op I Love Techno Outdoor, dit wordt 2de keer...

Mix. technisch gezien stelt het allemaal niet zoveel voor (bas eruit draaien, bas weer terug) maar hij heeft wel een heel apparte sT en weet het publiek altijd laaiend enthousiast te krijgen.

IDD, kerel draagt het publiek op zen handen, dak gaat eraf wanneer hij begint...

SCHRANZ is lief :)

UHU!!!

p.s. Rush draaid geen teKno hoor? Maar gewoon harde techno/ schranz (toch wel een heel verschil).

Schranz is voor mij nog altijd een sub genre van techno :rolleyes: t'is maar hoe je het beziet

greetz!

tom-i zei:
Schranz is voor mij nog altijd een sub genre van techno :rolleyes: t'is maar hoe je het beziet

greetz!

Jij schreef TeKno met een K en dat is harder dan Techno. :D
Dj Rush, is cool, vooral met zijn vocale begeleiding op de muziek. Heb hem de eerste keer gezien in Leuven in de Silo, toen ik smorgends buite strompelde waren mijn oren voor heel de week naar de klote. :p

tekno techno..pfffffffffff

allemaal 1ne grote pot nat

FEESTmuziek! :)

Er zit echt een enorm verschil tussen teKno en techno. Anders kun je industrial hardcore ook wel meteen in hetzelfde "hokje" stoppen :p

Tekno hoeft trouwens ook niet per definitie harder te zijn.

Maar goed, terug naar de kern van het topic ... dj Rush dus :p

Hier nog een fimpje voor de liefhebbers: [Link niet meer beschikbaar]
(opgenomen op integrate 21-02 in Paard van Troje, Den Haag)

coole video...mocht alleen wat langer duren! :p

only 1 day left to go 'till Rush...!

greetz!

ps www.lekkerlui.nl => sets van footworxx (belgisch schranz feesje)

Laatst bewerkt:
Rush, tjah....kanon he.

idd!

nog een paar uurtjes te gaan en we kunnen nog es helemaal los gaan :p
mennen duvel sta al koud :)

greetz!

k, guys...

den deze ga zen eigen klaarmaken, moet zien da'k er wa goe uitzie want heb nen date met een lekkere chica :p

zal is aan olle denken als'k er op rush zen beats aan't jumpen ben en tegen da lekker lijfke hang ;)

anyway, have fun tonight boys enneu don't do anything i woud'nt do...
alle remmen los dus :D

c you guys tomorrow!

and off we go :coolnana: :hedbang: :coolnana:
greetz...!

Joow Tomi-i, praat es normaal gek, anders kun je die date wel op je buik schrijven. hehe, nee geintje jongen. Veel plezier he, en succes met de vrouw.

groeten

Floyd zei:
Joow Tomi-i, praat es normaal gek, anders kun je die date wel op je buik schrijven. hehe, nee geintje jongen. Veel plezier he, en succes met de vrouw.

groeten

thx bro!
enneu sorry, liet me ff gaan op zen antwerps :rolleyes:

nu ikke weg, juist uit douche
greetz...!

Argh, twas een vet feesje...

Rush was magistraal and ik had a great time...

Greetz!

DJ rush ook gezien op SHOCKERS (superdesuperdesupervet) afgelopen jaar en I LOVE TECHNO outdoor (ook wel vet alleen hat geluid had een paar tikkeltjes harder gemogen).

Tekno >>> Wazige gasten met ouwe legerjas, spuit in hun arm, 20 pillen achter hubn kiezen, busje met geluidsapperatuur en een vermagerde hond.... & muziek die tochwel zeker te goed te doen is...

Terug
Naar boven