MuscleMeat

dj studio

Pascal

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Weet iemand toevallig een goed dj mix-studio programma? ik heb BPM dj studio en nog ene maar die zijn nogal amateuristisch kun je niet zoveel...

Alvast bedankt

ik weet nog wel een paar goede

download deze maar eens

- Steinberg
- Cubase
- Fruityloops
- Reason 2.5

dit is proff. software. Vooral de Reason 2.5 damn wat een programma. Maar wel ****ing moeilijk allemaal. Dat proggie bestaat uit 7 cd's

• Topic Starter Topic Starter
nasty^PhysIc zei:
ik weet nog wel een paar goede

download deze maar eens

- Steinberg
- Cubase
- Fruityloops
- Reason 2.5

cubase is van steinberg, fruityloops was dat niet zo'n muziek maker? en reason 2.5 ken ik niet...

Traktor Dj Studio wordt door een aantal professionele dj's gebruikt - wel puur om live te mixen, niet voor muziek te maken/remixen.

Zeker proberen! Je kan er schitterende dingen mee doen (beatloops zijn heerlék).

Big Byron zei:
Traktor Dj Studio wordt door een aantal professionele dj's gebruikt - wel puur om live te mixen, niet voor muziek te maken/remixen.

Zeker proberen! Je kan er schitterende dingen mee doen (beatloops zijn heerlék).

ja klopt die heb ik ook nog ergens staan maar dat is een nogal onstabiele versie hangt vaak vast enzo maar nog eens opnieuw downloaden dan want daar kun je idd ook best veel mee...(had ik daar maar ff eerder aan gedacht :headbang: hehe)

tracktor dj is vet bout man dat is voor het remixen van mp3 bestanden

reason en cubase is veels te moeilijk
is bedoeld om muziek te maken !

ben je al gauw paar dagen/weken mee zoet om het ietwat onder de knie te krijgen

nasty^PhysIc zei:
tracktor dj is vet bout man dat is voor het remixen van mp3 bestanden

ja dat moet ik ook hebben...

het enige nadeel is dat je niet met een koptelefoon alvast naar het volgende nummer kunt luisteren om die goed te zetten zoals met een echt mengpaneel...want als ik mijn koptelefoon op de computer zet dan krijg je al het geluid door de koptelefoon...iemand enig idee hoe je dat kunt instellen ofzo dat je maar een deck door de koptelefoon hoort?

2de sound card of stereo geluid splitsen naar 2 keer mono

2 soundcards is de enige deftige optie. En wat kost een simpel geluidskaartje stereo tegenwoordig? 10-20€?

[Abeelding niet meer beschikbaar]is natuurlijk ook een oplossing ... slechts 190 euro :)

nightje zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]is natuurlijk ook een oplossing ... slechts 190 euro :)

haha ja heb ik ook wel eens over gedacht maar heb op het moment niet zoveel geld...moet ook een baantje zoeken maar op mijn leeftijd kun je nog niet veel...behalve krantjes rondbrengen enzo maar dat zuigt heb ik al eens gedaan. Naja dat was media expres...lekker playboy's enzo rondbrengen (en van te voren lezen :D)

dat heb je niet nodig man, vind zelf persoonlijk Tracktor dj niet zo veel aan. Je luisterd veel hardcore toch? Regel maar even van iemand Always hardcore 10. Op cd 2 of 3 staat '' tracktor dj''

Virtual Dj is ook een leuk programma je kan er goed mee mixen. De hele versie heb je ook de mogelijkheid om met een koptelefoon de volgende track te luisteren. Tenzij je daar natuurlijk de spullen niet voor hebt.

Terug
Naar boven