AndroidHealthClinic

dnp het zelfde als dinoprost???????

neen.

Wat wil je met een middel dat hiervoor gebruikt wordt? Prostin F2 alpha is used to induce miscarriage. The medicine empties the uterus by causing contractions.

Hoe werkt dit middel voor afvallen? Ken het nog niet.

Nee het is geen dnp en over DNP, ik ben achteraf helemaal niet zo tevreden. T3 voor een lange tijd werkt beter zeker met wat AAS. Van DNP voel je je zo rot dat ik niet meer normaal kon functioneren zonder dat mensen mijn kortademigheid en dikke kop merkte. Vocht vasthouden zeker rondom longen was bij mij een nadrukkelijk aanwezige bijwerking.

Wat wil je met een middel dat hiervoor gebruikt wordt? Prostin F2 alpha is used to induce miscarriage. The medicine empties the uterus by causing contractions.

Nee het is geen dnp en over DNP, ik ben achteraf helemaal niet zo tevreden. T3 voor een lange tijd werkt beter zeker met wat AAS. Van DNP voel je je zo rot dat ik niet meer normaal kon functioneren zonder dat mensen mijn kortademigheid en dikke kop merkte. Vocht vasthouden zeker rondom longen was bij mij een nadrukkelijk aanwezige bijwerking.

Ik las dat het zogenaamd "volwassen" vetcellen veranderde in een "onvolwassen" vetcel.
Die kan dan geen vet meer vasthouden en het vet komt weer in je lichaam terecht.

Het verbrandt niets.
Dus het resultaat hangt nog steeds af van je sportieve inzet.

Heb tot nu toe nog geen mirakelverhalen hierover gelezen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

hey
ik zelf wil er niet aan beginnen maar ze zoeken bij ons in de buurt naar dinoprost
dus ik vroeg me af of dat het zelfde was ivm de afkorting DNP
GR

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 14:01 ----------

wat wil je met een middel dat hiervoor gebruikt wordt? Prostin f2 alpha is used to induce miscarriage. The medicine empties the uterus by causing contractions.

Nee het is geen dnp en over dnp, ik ben achteraf helemaal niet zo tevreden. T3 voor een lange tijd werkt beter zeker met wat aas. Van dnp voel je je zo rot dat ik niet meer normaal kon functioneren zonder dat mensen mijn kortademigheid en dikke kop merkte. Vocht vasthouden zeker rondom longen was bij mij een nadrukkelijk aanwezige bijwerking.

op hoeveel mg zat je dan?
Gr

Is dinoprost niet hetzelfde als pgf2a?

• Topic Starter Topic Starter
ja is het zelfde enzaprost ook
pgf2a is de werkzaame stof

laat de spier groeien waarin je zet zeggen ze

Is dinoprost niet hetzelfde als pgf2a?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 20:29 ----------

hey
ik zelf wil er niet aan beginnen maar ze zoeken bij ons in de buurt naar dinoprost
dus ik vroeg me af of dat het zelfde was ivm de afkorting DNP
GR

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 14:01 ----------
heb je wel voldoende vitamine enz gepakt
moet een hele lijst wegvreten aan gezondjes
anders is het zwaar goedje ja

op hoeveel mg zat je dan?

heb je wel voldoende vitamine enz gepakt
moet een hele lijst wegvreten aan gezondjes
anders is het zwaar goedje ja

Terug
Naar boven