MuscleMeat

DNP - Metabolic Pharmaceuticals

SHaDoWLanDZ

Competitive Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
17%
There we go..

DSC06200.JPG

Waarom heb je je bedenkingen je hebt toch last van hittevlagen inmiddels?
Ik denk dat je niet hoeft te twijfelen of het real is maar meer of je de juiste doseringen hebt? Ziet er real uit althans ik heb dezelfde.

• Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel niet echt dat ze real zijn, Kriel vroeg om toch effe een fotootje te plaatsen.

De juiste doseringen zal idd niet echt kloppen.. Gelukkig kreeg ik die waarschuwing van de supplier al..

Ah ok dat las ik net inderdaad. Nou ik heb toch maar een dubbele macmaaltijd naar binnen gegooid even afwachten.

Ik heb trouwens ook zo`n grote pot waaruit ik aan het snoepen ben. Zit daar verschil tussen? tussen de kleine of grotere potten DNP?

ik zie geen vershillen met jullie potjes?

dnp.jpg

Bij de 100 mg potten was een soort klikdeksel, waar er wat meer in konden. Deze heeft mijn supplier teruggenomen,omdat hij zei dat ze ondergedoseert waren.

Zowiezo is de DNP vrij zwak. Ik ken mensen die er 8pd nemen,en er goed op gaan,dat zijn die wat kleinere potjes. De grotere is gewoon een pot waar er denk ik st meer in zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat het zo "niet accuraat" is met die doseringen..
Je zou verwachten dat net bij dit goedje alles pico-bello moet zijn.

Het is dus echt puur op eigen gevoel afgaan.
Ik verhoog morgen naar 3 caps, en dat zal ik zo per 2 dagen doen tot ik zeg dat dat het werkelijk maximum is. (vooral qua warmte-gevoel gesproken dus)
Zowieso ga ik niet langer dan 14 dagen gebruiken, ongeacht sides of geen sides.

Lijkt me het verstandigste.

Heeft nix met accuraat te maken maar met poedersterktes

juist! poedersterktes kunnen varieren, doseringsfouten, verkeerde labels.. alles zou zomaar KUNNEN gebeuren. let op; ik zeg ZOU KUNNEN gebeuren. en dit kan bij ALLE UGL spullen en merken gebeuren. laten we nu dan niet doen alsof er nu iets gebeurt is waar je al niet rekening mee had moeten houden als eindgebruiker, je hebt het immers over je EIGEN GEZONDHEID!!! we mogen blij zijn dat MP deze spullen teruggenomen heeft en er duidelijk over gecommuniceerd lijkt te hebben. ik zou zeggen; hulde aan MP daarvoor!

en nu ik toch bezig ben:
daarom kots ik op mensen die blind roepen "OPBOUWEN IS ACHTERHAALD". stiekem hoop ik eigenlijk dat dat soort gasten eens een verkeerde batch van wat dan ook in hun handen/slokdarm/glutes krijgen :D. call me b*ch!!

zal ook mijn exemplaren even posten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou dat ook weer niet

Nou ja ik weet het ook niet meer. Merk je nix,uppen die boel.

Terug
Naar boven