AndroidHealthClinic

DNP Metabolic pharmaceuticals

Berckmans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Ik heb mijn twijfels over de echtheid van deze caps, een ander topic van 2009 zag het potje er ook anders uit! Ander logo en andere caps.

foto.jpg

foto2.jpg

Heb dezelfde zeer recent nog langs zien komen... Overigens is het niet raar dat een label een keer kan veranderen in een tijdsbestek van 3 yr...

Heb je een cap al eens voorzichtig geopend?
Pas er wel mee op, dat gele spul krijg vlekt enorm en krijg je niet meer weg.

Zeker! Maar weet je dan ook of ze echt zijn of niet? Als je zei dat ze nog recent zijn langsgekomen

Het was meer een hint om even goed te zoeken :D Ik dacht me te herinneren dat deze persoon ze ook succesvol gebruikt heeft. Maar ik weet dit niet zeker meer, dus vandaar dat ik het in het midden laat.

• Topic Starter Topic Starter
Het was meer een hint om even goed te zoeken :D Ik dacht me te herinneren dat deze persoon ze ook succesvol gebruikt heeft. Maar ik weet dit niet zeker meer, dus vandaar dat ik het in het midden laat.

Zullen eens zoeken ;)! Ik denk zeker dat ze wel echt zijn in de zin van er zit DNP in, denk alleen dat ze ondergedoseerd zijn! 2 caps en nog niet echt side effects buiten wat zweten

Kijk uit met doseren van DNP! DNP heeft de tijd nodig om goed te werken, zomaar klakkeloos de dosis blijven verhogen, doe je maar heel even... en dan ben je de pijp uit.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk uit met doseren van DNP! DNP heeft de tijd nodig om goed te werken, zomaar klakkeloos de dosis blijven verhogen, doe je maar heel even... en dan ben je de pijp uit.

Al 7 dagen op 1 cap (=200mg), de 8ste dag naar 2 caps en zitten nu de 9de dag. Extra voorzichtig dus want de meeste guides/logs zeggen na 3-4 dagen verhogen ;)!

I wasn't me, ik had een ander merk. De TS uit het recente DNP dagboek had dit merk dacht ik.

Ik gok dat dit real MP is, of dit goede DNP is weet ik niet.

Terug
Naar boven