Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het was meer een hint om even goed te zoeken Ik dacht me te herinneren dat deze persoon ze ook succesvol gebruikt heeft. Maar ik weet dit niet zeker meer, dus vandaar dat ik het in het midden laat.
Het was meer een hint om even goed te zoeken Ik dacht me te herinneren dat deze persoon ze ook succesvol gebruikt heeft. Maar ik weet dit niet zeker meer, dus vandaar dat ik het in het midden laat.
Zullen eens zoeken ! Ik denk zeker dat ze wel echt zijn in de zin van er zit DNP in, denk alleen dat ze ondergedoseerd zijn! 2 caps en nog niet echt side effects buiten wat zweten
Kijk uit met doseren van DNP! DNP heeft de tijd nodig om goed te werken, zomaar klakkeloos de dosis blijven verhogen, doe je maar heel even... en dan ben je de pijp uit.
Kijk uit met doseren van DNP! DNP heeft de tijd nodig om goed te werken, zomaar klakkeloos de dosis blijven verhogen, doe je maar heel even... en dan ben je de pijp uit.
Al 7 dagen op 1 cap (=200mg), de 8ste dag naar 2 caps en zitten nu de 9de dag. Extra voorzichtig dus want de meeste guides/logs zeggen na 3-4 dagen verhogen !