XXL Nutrition

dnp minder schadelijk als clen ?en t3 vraag

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
ik ben aan het inlezen over dnp.
hier word gezegt dat het milder is al clen ? ( sticky dnp geavanceerd AAS)
terwijl ik op een ander amerikaanse board gelezen heb dat dnp 10 keer erger is voor het hart.
ook vond ik een stukje op ergo
http://www.ergogenics.org/dnp2.html
hoe zit het nu juist ?

en nog een vraagje over t3.
moet mij daar nog over inlezen,maar er staat: kan onomwendbare werking veroorzaken ?
wat bedoeld men hiermee ? uitputting van de schildklier ?

Dnp minder schadelijk? No way

dnp heb je tijdens gebruik echt kans op misvormde kinderen zegt genoeg.
Dnp is wel veiliger tov je hart dan clen en doet niets aan je schildklier.

haha dnp is echte chemical shit en ik zou geen van de 3 nemen eigenlijk zie er gewoon geen rede voor het ene belast je hart het andere kloot met je schildklier allemaal voor wat droger te komen loop ik nog wel km verder en eet ik wat minder carbs :D

haha dnp is echte chemical shit en ik zou geen van de 3 nemen eigenlijk zie er gewoon geen rede voor het ene belast je hart het andere kloot met je schildklier allemaal voor wat droger te komen loop ik nog wel km verder en eet ik wat minder carbs :D

Met alle respect maar daarom zit jij ook nog zo hoog ik je vet zeker?

DNP is zeker geen ongevaarlijk middel en moet je je NOG meer voor inlezen dan clen en T3. Ik vind zelf clen echt troep. maar omdat ik de sides niet aankan en mijn hart regelmatig overslaat.

ieder voorzich.

Albuterol is een lichtere vervanger van clen met minder sides, ik heb er zelf wel geen ervaring mee.

Met alle respect maar daarom zit jij ook nog zo hoog ik je vet zeker?

DNP is zeker geen ongevaarlijk middel en moet je je NOG meer voor inlezen dan clen en T3. Ik vind zelf clen echt troep. maar omdat ik de sides niet aankan en mijn hart regelmatig overslaat.

ieder voorzich.

Ik sta op 13% en ik heb totaal geen wedstrijd ambities en moet (voor me zelf dan) niet te droog staan, vind het goed zo dus waar begin jij over? En nee ik weet zeker niet veel over DNP werking etc. maar ik weet wel dat het grote rotzooi is dus mag ik toch meedelen? En mijn reactie is een algemene reactie op het feit dat laatste maande met de komst van de zomer hier heel de tijd clen, t3, dnp vragen opduiken wat mij totaal zinloos lijkt om dat er mensen zo op andere manieren lager kunnen gaan ;)

Waar ik over begin is je opmerking dat jij wel een stukje verder loopt en een banaantje minder eet terwijl je helemaal geen idee hebt hoe het is echt ripped te staan. En aangezien we op een bodybuilding forum zitten is dat zeker ter sprake.

En de opmerking rotzooi is ongenuanceerd en niks toevoegend. maar goed deel wat je wil als jij dat delen noemt.

En vrij gebruikelijk dat er in de zomer gesproken wordt over deze middelen toch?

ja gesproken word...door mensen die op 16% staan vind ik gewoon belachelijk en zeker door mensen met minimum ervaring met AAS in het algemeen het kan niet gekker tegewoordig, en persoonlijk moet/wil ik niet echt super ripped staan maar in mijn omgeving wel genoeg mensen die toch graag lager gaan in BF en die zitte niet allemaal aan de clen en dnp, dus bedankt ook voor jouw bijdrage!

Graag gedaan, en voel je vooral weer welkom in deze sectie als je je eerste kuurtje hebt gedaan, je weet waar je het over hebt en der wat lijnen zichtbaar worden.

Succes!

w8 ff, noem je mij nou dik? :(

Nee hij noemt mij bagger vet :(

hahahaha sorry jongens, maar loop gewoon een stukje verder en eet 50 gram rijst minder en voor je het weet ben je ripped!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:52 ----------

Weet niet zie geen pics van je man! :D

hahahaha sorry jongens, maar loop gewoon een stukje verder en eet 50 gram rijst minder en voor je het weet ben je ripped!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:52 ----------

Weet niet zie geen pics van je man! :D

Nou volgens mij heb ik de laatste keer bij jou alleen wat droge kip gegeten haha. Je had em wel heerlijk voor me gemaakt hoor schat ;)

Hij was ook met liefde gemaakt X

Maar alleen een beetje kip word je niet groot van :trollface:

Nee maar wel droger (hoop ik). Kheb eindelijk mn sixpack weer terug fieuw.. Maar tis nog lang niet genoeg.

Ok OT again.

Terug
Naar boven