Fitness Seller

Docu van gisterenavond op Ned 2

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
Waardering
0
Iemand deze docu gezien over onze jongens in Afghanistan?

Die twee gasten die de hele tijd aan het woord waren zijn 2 hele goede bekenden van me.

kwam heel vreemd bij me over om ze zo daar te zien staan, maar waar het mij meer omging was om te zien dat het daar dus gewoon Oorlog is.

Niets vredesmissie gewoon oorlog.

Vanuit Nederland wordt imo veel te gemakzuchtig over gedaan, over zowel de situatie in Irak als in Afghanistan.

respect voor die gasten die hun leven wagen om de Afghaanse bevolking te beschermen tegen de Taliban terroristen.

Ook fraeky voor je dan ... stel dat de t*fus weer uitbreekt mogen jou kennissen het opknappen .
Ik hou mijn hart vast als ik die beelden altijd zie ik zapp liever dan ff verder .

mooie docu en dik respect voor die kerels.

en ja zoals wel duidelijk werd gaat het om mooie praatjes te verkondigen richting de tweede kamer, terwijl men niet de toestemming krijgt om wat taliban uit te roken.

vrij trieste constatering.
hopen dat ze meer zelfbeschikheid gaan krijgen over missies.

Iemand deze docu gezien over onze jongens in Afghanistan?

Die twee gasten die de hele tijd aan het woord waren zijn 2 hele goede bekenden van me.

kwam heel vreemd bij me over om ze zo daar te zien staan, maar waar het mij meer omging was om te zien dat het daar dus gewoon Oorlog is.

Niets vredesmissie gewoon oorlog.

Vanuit Nederland wordt imo veel te gemakzuchtig over gedaan, over zowel de situatie in Irak als in Afghanistan.

respect voor die gasten die hun leven wagen om de Afghaanse bevolking te beschermen tegen de Taliban terroristen.

Hij staat op http://www.uitzendinggemist.nl/ : NCRV Dokument: Nederlandse commando's in Uruzgan

Erg indrukwekkende docu.
Onze boys staan daar inderdaad gewoon oorlog te voeren, maar hebben toestemming vanuit Den Haag nodig voordat ze een missie uit mogen voeren. Deze toestemming laat dan 2 weken op zich wachten terwijl de boys zeker weten dat er shit zit. :mad:

Dieptriest. De verantwoordelijken voor deze bureaucratie per direct ontslaan. Maakt me geen fock uit wie het zijn.

Hij staat op http://www.uitzendinggemist.nl/ : NCRV Dokument: Nederlandse commando's in Uruzgan

Erg indrukwekkende docu.
Onze boys staan daar inderdaad gewoon oorlog te voeren, maar hebben toestemming vanuit Den Haag nodig voordat ze een missie uit mogen voeren. Deze toestemming laat dan 2 weken op zich wachten terwijl de boys zeker weten dat er shit zit. :mad:

Dieptriest. De verantwoordelijken voor deze bureaucratie per direct ontslaan. Maakt me geen fock uit wie het zijn.

:thumbup: idd gewoon te gek voor woorden

Inderdaad, ze moeten veel meer middelen krijgen zodat ze op de juiste manier deze smeerlappen kunnne bestrijden; DAn hadden ze mss niet moetne overgaan op dze martelende verhoren.
Dikke respect voor die mannen; kreeg bijna tranen in de ogen van die kerels. die riskeren hun leven met een gebrek aan middelen; Ze zouden air suppotrt moeten hebben zoals de amerikanen in Irak en Vietnam. De taliban lokaliseren, coordianten doorbellen en plat bombarderen met napalm.

De afghaanse bevolking verdient vrijheid . ze hebben het al 50 jaar en meer zwaar.

ehm dit ging over afghanistan en niet over irak :rolleyes:

Ik heb het ook gezien, een stuk in ieder geval. Ik h aat dat politieke gezeik hier uit denhaag

Terug
Naar boven