XXL Nutrition

Dode en gewonden bij vechtpartij voor moskee

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
Dode en gewonden bij vechtpartij voor moskee
ZEIST - Voor de ingang van een moskee is donderdagmiddag in Zeist een vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen Marokkanen. Een man kwam daarbij om het leven en twee anderen raakten gewond. De twee groepen gingen elkaar met stokken en knuppels te lijf, zo maakte de politie donderdag bekend.

O de parkeerplaats van winkelcentrum De Klomp werd het dodelijk slachtoffer nog door hulpverleningsdiensten gereanimeerd, maar hij overleed ter plaatse. De twee gewonden zijn niet in levensgevaar, maar ze zijn wel overgebracht naar het ziekenhuis.

De politie vermoedt dat het motief voor de vechtpartij in de relationele sfeer gezocht moet worden. "Wij vermoeden dat de groepen elkaar kennen" , aldus een woordvoerder. Het gaat vermoedelijk om twee families met ruzie. Vier verdachten die met een auto de plaats van de vechtpartij hebben verlaten, worden nog gezocht.

In Zeist is hevig gereageerd door de Marokkaanse bevolking. Veel mensen zijn naar de moskee toegekomen, waar de sfeer aanvankelijk onrustig was. Inmiddels is de rust weergekeerd.

• Topic Starter Topic Starter
zo te merken lost het probleem zichzelf op:D

Tja, ik zal er geen traan om laten...

niet?:D

eindelijk eens goed nieuws over marokanen

kunnen ze dit niet wekelijks organiseren?

Lekker voorspelbare berichten weer... :rolleyes:

Var zei:
Lekker voorspelbare berichten weer... :rolleyes:

Ja en?
wat is jouw reactie dan op zo'n bericht? heb je zitten huilen?

Net als RobG (en nog vele met mij) ben ik ze liever kwijt dan rijk. Mensen die stennis komen schoppen (autochtoon,allochtoon doet er niet toe) oppleuren met die handel

Neuh, maar je mag wel een klein beetje respect hebben, ik mag marokkanen over het algemeen genomen ook niet zo, maar ik zit ze niet dood te wensen zoals jij nu doet.

Respect heb ik niet voor dat soort wormen

inderdaad wou het net zeggen Huckfinn :D

'jongen jij gaat uitkijken. Jij gaat dood jongen jij gaat dood'

't kijk jij naar mij? heb jij probleem ofzo moet je dood?'

Laatst bewerkt:
k*t, ik heb mijn reactie weggevaagd... :|

nou ja, hier nog een keer:
nou, menig marokkaan heeft jou zo'n 3x de dood toegewenst...

mee eens, die lui zijn af en toe wel een btj erg agressief als je naar ze kijkt:cool:

Ik kreeg helemaal een warm gevoel van binnen toen ik het net hoorde op het nieuws....heerlijk!! :D :D

Zou er dan toch gerechtigheid zijn?

Ik zou bijna een baco willen pakken en proosten op dit voortreffelijke nieuws!! ;) :D :D

Keurig. Meer meer!

Testo zei:
Ik kreeg helemaal een warm gevoel van binnen toen ik het net hoorde op het nieuws....heerlijk!! :D :D

Zou er dan toch gerechtigheid zijn?

Ik zou bijna een baco willen pakken en proosten op dit voortreffelijke nieuws!! ;) :D :D

Whahah ik sprong ook in de lucht toen ik het hoorde in het voorstukje van hart van Nederland :D

Wat reken je per stuk dan? ;)

Ik ben zeeeer geinteresseerd namelijk!! :D :D

Beetje ons openbare leven terroriseren? Dit zijn leuke gevoigen. Het lost zochzelf op.
Helaas bleef het er bij eentje. Of misschien krijgen we nog een 're-run' van vandaag, ergens volgende week. De dood van de ene moet natuurlijk gewroken worden hè..:)

Terug
Naar boven