XXL Nutrition

Doe normaal

Tiagran

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
“Doe normaal”, roept Jan Peter Balkenende deze dagen tijdens de verkiezingscampagne van het CDA. Maar hoe normaal is de demissionaire minister-president zelf eigenlijk? Is het normaal om gewoon weer lijsttrekker te worden als je vier kansen hebt gehad, waarvan je er vier hebt verprutst?

Ik ben de boeken ingedoken en heb het gedrag van Balkenende naast de DSM IV gelegd, het leidende handboek voor psychische aandoeningen. En wat blijkt? Balkenende is verre van normaal! Hij vertoont alle symptomen van een schizotypische persoonlijkheidsstoornis. Laten we de symptomen eens doornemen.

1. De persoon heeft ongebruikelijke perceptuele...
http://deverwardeman.wordpress.com/2010/02/22/balkenende-heeft-schizotypische-persoonlijkheidsstoornis/

Wat een mannetje is het toch ook hé?

Geil.

De diagnose van een DSM IV client duurt meestal een paar maanden. Zelfs indien er enkele kenmerken aanwezig zijn, betekent dit niet dat J.P. ook daadwerkelijk psychische aandoeningen heeft.

Wat origineel, mensen naast een psychologische meetlat leggen die je niet mag. Dat deden ze in de USSR jaren geleden ook al.

Wat doet Balkenende? Hij grijpt de kritiek juist aan als reden om te blijven. “Ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheid”, zegt hij dan. Een merkwaardige gedachtekronkel waar hij tot nu toe vreemdgenoeg steeds weer mee wegkwam.

Vind dit maar normaal eig.

• Topic Starter Topic Starter
Even wat extra info, laats een dag of twee geleden hebben pyschologen weer eens wat extra dingen in hun boek van symptomen opgenomen.
Zoals "intermitterend explosieve stoornis" welke de benaming is voor mensen die zo nu en dan eens kwaad worden...Medicijn tegen dit zal wel ontwikkeld worden:rolleyes:
Deze stuk bekritiseert het beleid van balkenende (hij heeft fouten gemaakt é) en tegelijkertijd drijft het de spot met psychologen.
Dat je het normaal vind is juist normaal, blijkbaar denken de psychologen er echter anders over.
Wellicht zal er weer een nieuwe stoornis bedacht worden voor mensen die psychologen niet serieus nemen ofzo...

Luister eens "Tiagran", wij, de grote e-denkers, zijn hier in deze sectie van dit forum bezig met nogal delicate uitwisselingen van gedachtengangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit gedrocht van een topic te sluiten en uzelf in de toekomst proberen te beheersen?

Dank u!

Laatst bewerkt:
zo kan je iedereen wel een psychische afwijking toekennen

Tja zo kan je natuurlijk elk politicus met de grond gelijk maken. Zij die dit verzinnen zouden misschien zelf eens een dagje in de schoenen van zo iemand moeten staan. Sowieso ga je gegarandeerd fouten maken in zo'n positie, en meer dan eens ook. Dat maakt iemand nog geen gestoord persoon. Ben geen grote fan van iemand als Balkenende maar dit slaat natuurlijk nergens op.

Ik denk dat een grote meerderheid van de bevolking beschouwt op incidenten binnen het DMS model hoog gaat scoren.

Dat wil niet zeggen dat het onuist is dat Balkenende enkele psychisdche stoornissen heeft....die an is gewoon raar...dus wie weet...maar wel dat op een dergelijke manier concluderen dat dat zo is wel heel gemakkelijk scoren is.

• Topic Starter Topic Starter
Luister eens "Tiagran", wij, de grote e-denkers, zijn hier in deze sectie van dit forum bezig met nogal delicate uitwisselingen van gedachtengangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit gedrocht van een topic te sluiten en uzelf in de toekomst proberen te beheersen?

Dank u!

:roflol:
zo kan je iedereen wel een psychische afwijking toekennen
Dat is het em juist.
Ofdat de schrijfer zelf gelooft dat balkenende psychies gestoord is betwijfel ik, dat hij zware kritiek op hem heeft is wel duidelijk.
Wat ik hieruit opmaakte is dat je volgens het handboek van psychologen bij bekant iedere mens wel een aandoening kan vinden vinden.

Terug
Naar boven