XXL Nutrition

doen of niet doen?

gixer

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
Lengte
1m97
Massa
114kg
Een collega van op het werk heeft net zijn eerste kuur er op zitten, hij heeft 10weken lang 500mg sustanon gezet, 2x 250 in de week. hij heeft zijn nakuur van 3 weken achter de rug met 50mg clomid en 20 nolva ed.
Nu zou hij al een nieuw kuurtje willen beginnen met 500test en 400mg deca (of misschien 500 boldenone)
Nu zei ik hem dat het niet verstandig is om zo snel opnieuw te gaan kuren omdat alles nog niet voldoende herstelt is. ik vertelde hem dat hij minstes moet wachten tot september...
Daar wil hij niet van weten, hij zegt dat hij voldoende herstelt is en dat hij er opnieuw klaar voor is.

Wat denken jullie? kan het kwaad? wat zijn de risico's?

Hij is zeker niet hersteld.
Hij kan best opnieuw beginnen maar dan moet zn volgende rust periode wat langer zijn.
Bovendien hoeft hij na zo'n korte break niet veel gains meer te verwachten.

Hey Bigmaus, en jij wel met je megadoseringen in 4 weken? ???

Sorry maar nu spreek je jezelf wel heel erg tegen!?

BigMaus zei:
Hij is zeker niet hersteld.
Hij kan best opnieuw beginnen maar dan moet zn volgende rust periode wat langer zijn.
Bovendien hoeft hij na zo'n korte break niet veel gains meer te verwachten.

In je eigen kuurlog zeg je namelijk:
"Bovendien vind ik dit geen korte kuur meer.
6 weken aan de juice is best veel imo.
De theorie waar ik het over heb is minimaal 2, max.4 weken.
Als dit kuurtje goed gaat, (en ik vind 5 kilo al heel goed), dan ga ik dit 1maand op en 1 maand af proberen.
Dit een keer of 3 herhalen om vervolgens een wat langere off cycle in te lassen"
:rolleyes:
Bovenstaande quote is nogal tegenstrijdig als je je voorstel over een kuurtje van 4 weken leest, waarin je aangeeft dat je bij succes na 4 weken gewoon weer dezelfe cycle induikt...............?

Ik beweer toch niet dat ik hersteld ben na 4 weken???

Ik zeg dat bij succes ik weer 4 weken op ga.
Dit zal ik 3 keer doen om vervolgens een langere tijd off te gaan.
Kritiek is leuk, soms opbouwend, maar ga geen dingen opzoeken/verzinnen.

Succes met je collega TS!

ik zou hem aanraden als 2de kuurtje toch net nog even iets langer te wachten hoor !

Na een weekje of zes zal er nog tijd zat zijn om te zien wat en hoe het verder kan !

Terug
Naar boven