AndroidHealthClinic

doktor

gummie19

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
195
Lengte
1m88
Massa
99kg
Vetpercentage
16%
Wtf mijn doktor vind mij te dik,
ik had een hoge bloedruk en ben daarvoor naar mijn doktor geweest.
een paar x bloedruk laten meten over een periode van een paar weken,
en een x bloed laten prikken,
dat was goed dus verder zoeken waardoor die bloedruk nou kwam,
gisteren geweest voor mijn bloedruk
( doet de assistente)
ik zou vandaag een belletje krijgen van de doktor waardoor het kwam.
dus ik die telefoon opnemen 'het eerste wat die zij . je bent te dik ' dus ik in alle beleefdheid hem uit laten praten,
toen zij ik tegen hem ik doe aan bb/krachtsport en mn vet is 15 % .
toen zij hij weer jaaah maar geen enkele jongen die 21 is die hoort 100 kilo te wegen ongeacht zijn lengte.
ik er weer tegen in dat er ook zoiets bestaat zoals een persoon zijn bouw maar hij bleef erbij.
hij heeft me nooit in het echt gezien! wtf hoe kan hij er nou over oordelen dan:rolleyes: en nou weet ik nog steeds niet waardoor die bloedruk komt en hij heeft zijn oordeel geveld ongeloofelijk :mad:

je zal later moeten gaan liegen over je gewicht... als je een huis wilt kopen bv

• Topic Starter Topic Starter
Haha grappig. Laat maar lullen zou ik zeggen. Je weet toch dat het spieren zijn.

Gewoon zeggen: Ik heb minder vet dan jou k*t!

En dan de hoorn erop gooien! :mad:

Haha grappig. Laat maar lullen zou ik zeggen. Je weet toch dat het spieren zijn.

jah maar het gaat er gewoon om dat hij een oordeel velt zonder mij gezien te hebben, en ik nog steeds geen antwoord van hem heb wat betreft die bloedruk. k ga switchen van doktor als dat mogelijk is :mad:

Of de massa nou komt door vet- of spierweefsel maakt in ieder geval voor gewrichten bijvoorbeeld weinig uit natuurlijk.

Of de massa nou komt door vet- of spierweefsel maakt in ieder geval voor gewrichten bijvoorbeeld weinig uit natuurlijk.

jah maar er zit ook vast wel verschil tussen een gewricht van een ecto en een endo
+ ik had ergens gelezen dat door meer spierweefsel je gewrichten minder belast worden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven