AndroidHealthClinic

Don't know what to do

papavlekje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Guys,

Al een tijdje actief op dit forum en vooral aan het meelezen op alle secties.

Ben momenteel aan het kijken om begin maart een kuurtje te gaan beginnen om wat droger en harder te worden deze zomer.

Nu ben ik aan het twijfelen aan een aantal zaken, maar zal eerst ff wat info plaatsen over mezelf.

Train inmiddels al jaartje of 6 en inmiddels kuurtje of 4 gehad. ( 1x winstrol oral only, 2x test deca + test E en 1x test E en tren E )

Stats:

1.90
91 KG
BF 13/14 %

Ben eigenlijk sinds vorige week al aan het cutten geslagen, eet ongeveer 2000 kcal op trainingsdagen, geloof me het voedingsschema is goed, en voor de liefhebber wil ik hem best even plaatsen.

Eigenlijk wil ik voor deze zomer maar 6 weekjes kuren en zat zelf te denken aan winstrol met anavar, maar lees hier wel verschillende verhalen over. Hoor graag jullie mening hierover? of misschien is Test E met winstrol wat?

Of is het zo dat na spuiten orals only eigenlijk geen echte wonderen meer leveren en niet echt hard gaan werken?

Hoor graag jullie advice!

Thnx Bro's!

Voor enanthate is 6 weekjes natuurlijk te weinig, doe dan iets met prop. Er is zoveel mogelijk, test/mast, test/tren, test/winny. Aan jou de keuze iig niet iets met enanthate.

Winstrol + Anavar heb ik ook over nagedacht om te doen. Maar uiteindelijk door veel inlezen het uiteindelijk niet gedaan omdat je lever aardig wordt belast erdoor. Ik ben nu bezig met 250test-E + winny kick. Als je er harder wil uitkomen zou je ervoor kunnen kiezen om 500test-e te doen 10 weken met de laatste 4 weken winstrol op 50mg p dag.

edit: lees nu pas dat je maar 6weken wil, wat is hier de reden van dan?

Je zou dan voor anavar only kunnen kiezen op 70/80mg p dag.

Winny met var niet doen. Slaat nergens op vind ik. Pak dan korte esters test tren en evt mast.

• Topic Starter Topic Starter
Voor enanthate is 6 weekjes natuurlijk te weinig, doe dan iets met prop. Er is zoveel mogelijk, test/mast, test/tren, test/winny. Aan jou de keuze iig niet iets met enanthate.

Ik snap dat 6 weken te kort is voor enanthate. Ben in me vorige kuur geëindigd met korte prop en had daar het idee bij dat dit niet heel erg goed mij mij aansloeg.

Test/ mast lijkt me een interessante combinatie maar lees dat me vetpercentage daar simpelweg nog te hoog voor is om daar echt het gehoopte resultaat van te krijgen.

Test tren is altijd een prima combinatie bij mij en ga ik ook echt lekker op, alleen volgens mij is het niet echt ideaal om 20 weken per jaar aan de tren te zitten, vandaar dat ik nu eigenlijk naar een ander middel als tren zocht.

Als jullie hier allemaal roepen, is prima te doen en als je er goed op gaat waarom niet, dan doen we dat uiteraard, was alleen met jullie hulp op zoek naar een andere goede kuur om bf te verliezen ( uiteraard is voeding 90% van t geheel ) en wat harder te worden

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Winny met var niet doen. Slaat nergens op vind ik. Pak dan korte esters test tren en evt mast.

Wat is jou redenering dat tren en var nergens op slaat?

En zou 6 weken winny met twee weken clen op en af geen goede oral kuur zijn? of is het zo dat orals geen wonderen meer verrichten als je al hebt gespoten?

is het dat je zo lang bent dat ik je stats niet denderend vind voor iemand die 6 jaar traint en 4 kuren heeft gedaan?

bedoel kun je dit vergelijke? :iemand van 1,70 m en 70 kilo is dat hetzelfde als
190 m en 90 kilo? of faal ik nu heel erg

sorry voor offtopic

is het dat je zo lang bent dat ik je stats niet denderend vind voor iemand die 6 jaar traint en 4 kuren heeft gedaan?

bedoel kun je dit vergelijke? :iemand van 1,70 m en 70 kilo is dat hetzelfde als
190 m en 90 kilo? of faal ik nu heel erg

sorry voor offtopic

A) pas drie jaar heel serieus
B) december 2012 operatie aan me rug ( twee maanden op bed gelegen) en half jaar niet kunnen trainen

Geloof m half jaar niks doen is killing

En verder zullen er ongetwijfeld mensen zijn met betere stats ja :-) so what? Ik ben een uber ecto van mezelf met 0,00 genetische aanleg dan gaat t allemaal niet heel bar snel

Ja dat zeggen ze mast als je al wat droger staat. Maar ik sta zeker niet droog en test en mast vind ik een kuurtje wat mij altijd het best bevalt. Word er keihard van en sterk. Ik zou zeggen pak test prop en mast prop.

En hoeveel van ieder zou jij aanraden? Of waar ga jij altijd op?

En hoeveel van ieder zou jij aanraden? Of waar ga jij altijd op?

Heb een paar keer 500/400 gedaan en een keer 500/600. Wel enanthate dan he. Je zou iets kunnen doen in de trant van test prop 75mg ed en mast prop 50mg ed. Eventueel de eerste 4wkn wat winny tabs 30-50mg ed. Winny heeft goede synergie met mast.

jij zegt prop ED terwijl ik veel les dat EOD het beste is, hoe komt het zo dat jou mening ED is?

En wat is jou mening over begin of einde van de kuur winny erbij?

Thnx!

jij zegt prop ED terwijl ik veel les dat EOD het beste is, hoe komt het zo dat jou mening ED is?

En wat is jou mening over begin of einde van de kuur winny erbij?

Thnx!

Eod kan hoor maar voor stabiele bloedwaardes is het niet het beste. Maar dat moet je niet te moeilijk zien, kijk wat voor jou het prettigst voelt. Als dat een rustdag qua prikken is dan moet je dat doen en zet je alles op 1 dag zodat je de volgende dag niet hoeft te injecteren. Maar met die gedachte poste ik het niet was meer om het voor je om te rekenen per dag.
Winny zou ik in het begin doen ivm anders verhoogd cortisol op het einde van je kuur.

Eod kan hoor maar voor stabiele bloedwaardes is het niet het beste. Maar dat moet je niet te moeilijk zien, kijk wat voor jou het prettigst voelt. Als dat een rustdag qua prikken is dan moet je dat doen en zet je alles op 1 dag zodat je de volgende dag niet hoeft te injecteren. Maar met die gedachte poste ik het niet was meer om het voor je om te rekenen per dag.
Winny zou ik in het begin doen ivm anders verhoogd cortisol op het einde van je kuur.

Dus eigenlijk Test-p en Mast-p ook elke dag ipv alleen Tren-a? Is opzich niet heel erg want prikken moet ik dan toch al elke dag.

Dus eigenlijk Test-p en Mast-p ook elke dag ipv alleen Tren-a? Is opzich niet heel erg want prikken moet ik dan toch al elke dag.

Nah zoals ik aangaf moet je dat niet te moeilijk zien en was dus ook niet met die gedachte gepost. Seq genomen is hoe stabieler de bloedwaardes hoe beter maar als ik iets met 1x pw af kan qua prikken dan is mijn keuze gewoon simpel 1x pw.

[/COLOR]

Wat is jou redenering dat tren en var nergens op slaat?

En zou 6 weken winny met twee weken clen op en af geen goede oral kuur zijn? of is het zo dat orals geen wonderen meer verrichten als je al hebt gespoten?

Winny en var slaat nergens op. Oral only sowieso niet doen is k*t.

Gasten..

Toch maar besloten om 12 weken te gaan knallen!

Wil nu onderstaande gaan doen. Hoor graag wat jullie ervan vinden en tips en opmerkingen zijn altijd welkom

Week 1 tm 4 40 mg winstrol
Week 1 tm 12 Test E 500 mg
Week 1 tm 10 Tren E 400 MG
Week 4 tm 12 mast E 400 mg

Gehele kuur 2x per week HCG 500 iu

Nakuur Aromasin 20 mg per dag

Hoor graag jullie reactie!

Mast voor de laatste 4 weken is te kort: dan werkt het nog maar amper.
Neem dan de mast p.

Eet je echt maar 2000kcal per dag? Is dat niet veelste weinig..

Mast voor de laatste 4 weken is te kort: dan werkt het nog maar amper.
Neem dan de mast p.

Eet je echt maar 2000kcal per dag? Is dat niet veelste weinig..

Ik pak mast de laatste 8 weken, vanaf week 4 tm week 12

Is inderdaad weinig, me onderhoud ligt rond de 2600 kcal. Maar wil deze zomer echt goed droog komen en dan moet ik simpelweg minder kcal gaan eten...

Heb wel 1 dag in de week dat ik gewoon eet wat ik wil en daardoor rest van de week ook wat lager in de kcal

Ik pak mast de laatste 8 weken, vanaf week 4 tm week 12

Is inderdaad weinig, me onderhoud ligt rond de 2600 kcal. Maar wil deze zomer echt goed droog komen en dan moet ik simpelweg minder kcal gaan eten...

Heb wel 1 dag in de week dat ik gewoon eet wat ik wil en daardoor rest van de week ook wat lager in de kcal

Effe een lees foutje. Maar waarom niet de mast ook vanaf het begin?
Ligt jou onderhoud echt maar op 2600kcal: hoe heb je dat uitgerekend als ik vragen mag?
Een "shate" dag in de week is heel goed voor je verbranding een opdonder te gegeven.

Terug
Naar boven