Fitness Seller

Stelling dood aan de gele kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

haaii

Freaky Bodybuilder
Waardering
775
de gedachtegang achter de functie van de gele kaart is om het persoon dat in overtreding is gegaan een waarschuwing te geven.
zodat de persoon niet per direct een rode kaart moet ontvangen, om zodoende frustraties te vermijden.
nu is het echter zo dat 2 gele kaarten sowieso tot een rode kaart lijdt. dus zou je kunnen stellen dat een gele kaart 1/2 rode kaart is. met deze gedachte in ons hoofd wordt het niet echt als een waarschuwing beschouwd maar als een straf.
alleen een iets lichtere straf, maar nog altijd een straf.
hierdoor kan het lid gefrustreerd raken en zijn voeten vegen aan de regels. omdat je er minder om geeft om
nog een kaart te krijgen.

daarvoor pleit ik voor een alternatief voor de gele kaart. bv echte waarschuwingen via pb
waarbij er naar het totale plaatje wordt gekeken vooraleer de persoon in kwestie een rode kaart krijgt. dit is slechts één alternatief, meerdere mogelijkheden zijn welkom. discuss..

Laatst bewerkt:
2 x geel is niet rood. Althans bij mij niet.

jezus is je enter knop stuk

• Topic Starter Topic Starter
/fail

zelfs 17 gele is geen rood

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voetbal ?

ruud is ervaringsdeskundige :roflol:

de gedachtegang achter de functie van de gele kaart is om het persoon dat in overtreding is gegaan een waarschuwing te geven. zodat de persoon niet per direct een rode kaart moet ontvangen, om zodoende frustraties te vermijden. nu is het echter zo dat 2 gele kaarten sowieso tot een rode kaart lijdt. dus zou je kunnen stellen dat een gele kaart 1/2 rode kaart is. met deze gedachte in ons hoofd wordt het niet echt als een waarschuwing beschouwd maar als een straf. alleen een iets lichtere straf, maar nog altijd een straf. hierdoor kan het lid gefrustreerd raken en zijn voeten vegen aan de regels. omdat je er minder om geeft om nog een kaart te krijgen. daarvoor pleit ik voor een alternatief voor de gele kaart. bv echte waarschuwingen via pb waarbij er naar het totale plaatje wordt gekeken vooraleer de persoon in kwestie een rode kaart krijgt. dit is slechts één alternatief, meerdere mogelijkheden zijn welkom. discuss..

hou je alvast klaar voor een nieuwe kaart:roflol:

daarenboven zijn 2 gele kaaren helemaal geen rode, heb al eens 6 gele achter elkaar gekregen zonder een rode ertussen:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 17:24 ----------

wel zou het een goed idee zijn om te zien van welke mod je de kaart gekregen hebt. iemand heeft me namelijk eens een rode gegeven van 2 strafpunten terwijl een andere mod (ericR) de dag ervoor in dat topic zat te lezen en geen nood zag om me een kaart te geven voor de desbetreffende post:o
conclusie: ik hou van ericR:kiss::heart::verneder::ds:

Laatst bewerkt:
Ik krijg bijna nooit kaarten, ik ben dan ook een voorbeeldig dbb lid. Dus als er een mod plaatsje vrijkomt, wil ik mij wel ter beschikking stellen.

• Topic Starter Topic Starter
hou je alvast klaar voor een nieuwe kaart:roflol:

daarenboven zijn 2 gele kaaren helemaal geen rode, heb al eens 6 gele achter elkaar gekregen zonder een rode ertussen:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 17:24 ----------

wel zou het een goed idee zijn om te zien van welke mod je de kaart gekregen hebt. iemand heeft me namelijk eens een rode gegeven van 2 strafpunten terwijl een andere mod (ericR) de dag ervoor in dat topic zat te lezen en geen nood zag om me een kaart te geven voor de desbetreffende post:o
conclusie: ik hou van ericR:kiss::heart::verneder::ds:
heb nog nooit een kaart gehad, geen idee hoe het in zijn werk gaat dus. wat ik overigens ook zo wil houden ofc. maar dacht echt dat 2 gele = aan een rode. nja dan is dit idee waardeloos, slotje!

Je kijkt teveel naar voetbal haaii.

Wat is voetbal?

Ts heeft net een kaart gehad, en is nu in paniek?

Ik ben nog nooit eerst gewaarschuwd geweest :mad:

Die kaarten snap ik op zich nog wel, maar dat buitenspel heb ik nog nooit gesnapt.

9. Bespreek dit reglement niet op het forum, en plaats geen kritiek of vragen in het openbaar

Het is niet toegestaan om dit reglement openbaar te bespreken, meer bepaald het ter discussie stellen van beslissingen of sancties uitgevoerd door de leiding, door het openen van topics of plaatsen van posts. Men kan echter steeds een bepaalde beslissing van een moderator betwisten door een e-mail of privébericht te verzenden naar de forum administrator. Elke klacht zal ernstig behandeld worden.

iedereen reported!

:trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven