Fitness Seller

Doodstraf Allah uh Akbar

Doodstraf gaat me te ver.

Wat is er voor nodig geweest om deze man tot waanzin te drijven, wiens schuld is het dat hij door is gedraaid?

Ik vind het allemaal maar een wazig verhaal.

Je moest eens weten onder welke druk millitairen in zo'n land als Irak leven, continu levensbedreiging, weinig slaap, enz.

Hij werd trouwens continu gepest door zijn 'kameraden'

Dit verdient die jongen niet.

Het lijkt tegenwoordig wel of soldaten nergens meer tegen hoeven te kunnen. Je hebben bijna allemaal voor dit vak gekozen en dan moet je ook niet lopen piepen, zeuren en klagen als je een keer een oorlog ingestuurd wordt, dan ben je voor mij geestelijk al een deserteur. Mamma, hij roept boe tegen me en nu moet ik huilen :cry:

Slappe patatjes!

"Ik ben een soldaat; ik vecht wanneer ik daar opdracht toe krijg, en ik win waar ik vecht" Generaal George S. Patton

Laatst bewerkt:
Sergeant Hasan Akbar, een ex-lid van de 101e Luchtlandingsdivisie, gooide op 23 maart 2003 handgranaten in een tent in Camp Pennsylvania en schoot daarna op de militairen.
:P Dat zijn er nogal wat =]

hihihihihihihihihihhihihihihihihih goed gevonden marciebench :)

Rhinemann zei:
Het lijkt tegenwoordig wel of soldaten nergens meer tegen hoeven te kunnen. Je hebben bijna allemaal voor dit vak gekozen en dan moet je ook niet lopen piepen, zeuren en klagen als je een keer een oorlog ingestuurd wordt, dan ben je voor mij geestelijk al een deserteur. Mamma, hij roept boe tegen me en nu moet ik huilen :cry:

Slappe patatjes!

"Ik ben een soldaat; ik vecht wanneer ik daar opdracht toe krijg, en ik win waar ik vecht" Generaal George S. Patton
Vin’k ook.

Als je nu nog niet beseft dat oorlog hel op aarde is dan heb je vast en zeker nog nooit naar discovery chanel gekeken, of CNN, of je hebt een uitermate beroerd inlevingsvermogen.

Maar de doodstraf gaat veel te ver in dit geval. Als bewezen wordt dat zijn mede soldaten hem voortdurend treiterde vanwege zijn geloof dan vind ik dat een verzachtende omstandigheid die zwaar moet meetellen. Je bent best een hufter als je tegen de moslims moet vechten en je 1 van je collega’s die ook toevallig moslim is het leven zuur maakt vanwege zijn geloof. Want die man zat waarschijnlijk al niet lekker in zijn vel vanwege zijn geloofskeuze en zijn opdracht in Irak.

Rhinemann zei:

Slappe patatjes!

Vergeet niet dat het Amerikaans leger voornamelijk bestaat uit de allerarmsten, mensen die geen andere keuze hebben, geen geld hebben en vaak in achterstandswijken of straatarme dorpen wonen (daar worden ze continu geworven).

Vaak is de keuze geen morele keuze, maar een beslissing waarvan het leven van je gezin/familie van afhangt.

Je brengt het mooi, maar toch wel iets te kortzichtig...

Het blijft een eigen keuze, er is niemand die ze dwingt

Rhinemann zei:
Het blijft een eigen keuze, er is niemand die ze dwingt

Klopt, maar bekijk de reden van de keuze. Je kan ook een keuze MOETEN maken, waarbij je overweging je gezin (eten) is en niet omdat je het zo graag wil.

Recht moet toegepast worden mijn inziens, en als dat een injectie is so be it

het was btw niet in Irak maar in Koeweit, die gast is zeer zeker zijn eenheid onwaardig, de al famous 101st (band of brothers) airborne

Terug
Naar boven