Fitness Seller

Door de douane

muthu

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Hey guys
Ik kreeg vandaag mijn methyl 1-test binnen. Ze hadden de pakje wel opengemaakt, maar blijkbaar vonden ze het wel best. Trouwens zijn er nog mensen die een grote bestelling gaan doen in de buurt van Rotterdam. Ik zou ook wel voor meerdere mensen willen bestellen. Ik wil Methyl dien en M1,4 diol van designer supps te koop bij 1fast400.

muthu zei:
Hey guys
Ik kreeg vandaag mijn methyl 1-test binnen. Ze hadden de pakje wel opengemaakt, maar blijkbaar vonden ze het wel best. Trouwens zijn er nog mensen die een grote bestelling gaan doen in de buurt van Rotterdam. Ik zou ook wel voor meerdere mensen willen bestellen. Ik wil Methyl dien en M1,4 diol van designer supps te koop bij 1fast400.

Kerel, je hebt gewoon waanzinnig geluk gehad. De volgende keer zul je waarschijnlijk minder geluk hebben. Als ik jou was zou ik geen grote partijen zomaar bestellen voor andere. Ik weet niet hoeveel je precies besteld had deze keer, maar ik zou maar opletten. Als je te veel besteld valt het onder "handel" en ik denk niet dat je dat wil.

zie ook: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=17054

Pumpin had dat geluk ook eens met een container vol S1+ :) lol

muthu zei:
Hey guys

wat zijn de verzendkosten eigenlijk voor die methyl 1-test.

• Topic Starter Topic Starter
Methyl 1test koste voor 120 tabs van 5mg 18.99 dollars.(ongeveer 16 euro)
voldoende voor 3 kuren. Verzendkosten voor 3 potjes + nog 2 potjes milk thistle 19 dollars. Niet slecht he

Misschien. Ik ga over 8 weken naar Amerika op vakantie en probeer ik zoveel mogelijk mee te nemen voor dat alle ph's daar worden verboden en als ik dan genoeg heb voor de komende tijd zou kunnen overwegen om iets te verkopen.

Op zich geen slecht idee. Hier zat ik ook aan te denken, maar mijn half jaar studie buitenland in San Francisco heeft wat vertraging op gelopen. Maar let je wel op want ook zelf meenemen in je koffer is illegaal.

Kijk wel uit met de M1T. Kan vervelende bijwerkingen hebben, succes in ieder gavel :thumb:

muthu zei:
Misschien. Ik ga over 8 weken naar Amerika op vakantie en probeer ik zoveel mogelijk mee te nemen voor dat alle ph's daar worden verboden en als ik dan genoeg heb voor de komende tijd zou kunnen overwegen om iets te verkopen.

Ik las vandaag dat die PH-bill misschien morgen al voorgelegd gaat worden in de senaat. Hopelijk loopt 'ie wat vertraging op of komt het er niet door.

Ik heb ook over de bijwerkingen gelezen van m1T. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat een suppl. zo zwaar kan zijn. Maar in iedere geval heb ik Nolva and Maria thistle.
Ik heb veel ph gebruikt nooit merkbare bijwerkingen gehad alleen gains.

Paradeca van VPX 10 kg aangekomen en met basis oefeningen 15 kg vooruit gegaan.
Mag 10 van Biotest ook super spul.
Maar de allerbeste was met-dion en ad-17-diol van pharm-tec.

muthu zei:
Ik heb ook over de bijwerkingen gelezen van m1T. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat een suppl. zo zwaar kan zijn. Maar in iedere geval heb ik Nolva and Maria thistle.
Ik heb veel ph gebruikt nooit merkbare bijwerkingen gehad alleen gains.

Paradeca van VPX 10 kg aangekomen en met basis oefeningen 15 kg vooruit gegaan.
Mag 10 van Biotest ook super spul.
Maar de allerbeste was met-dion en ad-17-diol van pharm-tec.

ok dan, maar de een heeft natuurlijk meer bijwerkingen als andere. Vooral bij M1T.

Mooi van je gains, toch staan die merken niet echt aangeschreven als topmerken. maar toch mooi.

Sommige mensen zeggen dat dingen niet werke of waardeloos zijn terwijl ze het nog nooit geprobeerd hebben. Ik probeer het zelf voor dat ik oordeel. Bij BB.com forum vinden die gasten dat vpx producten waardeloos zijn maar paradeca werkte voor mij zee goed. Maar ik moet wel zeggen dat ik i.p.v de voorgeschreven 6cc tussen de 8cc en 10cc per dag nam.

muthu zei:
Sommige mensen zeggen dat dingen niet werke of waardeloos zijn terwijl ze het nog nooit geprobeerd hebben. Ik probeer het zelf voor dat ik oordeel. Bij BB.com forum vinden die gasten dat vpx producten waardeloos zijn maar paradeca werkte voor mij zee goed. Maar ik moet wel zeggen dat ik i.p.v de voorgeschreven 6cc tussen de 8cc en 10cc per dag nam.

Mooi om te horen joh :thumb:

Terug
Naar boven