MuscleMeat

Door kuren?

Peiling Peiling Verder kuren met test e?

• Nee

Stemmen: 3 30,0%
  • Ja

Stemmen: 7 70,0%

• Totaal stemmers
    10

Jayson1736

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik train nu momenteel 7 jaar lang met een goed dieet waarvan nu 2 jaar lang met steroïden. Ik heb 3 maal oral kuurs gedaan en zit momenteel in mijn 5e week van een winny only.

Mijn vraag is wat jullie ervan denken als ik nu gelijk zou beginnen met een test e kuur 500mg ew voor 8-10 weken? Ik zie injects nu meer zitten.

Ik weeg 93 kilo s'ochtends met een vet percentage van 8-9% en ben 1,80m lang.

Graag alleen serieuze reacties, ik ben op de hoogte van alle gevaren.

Dankjewel!

Ga je nou aan ons vragen of je wel of niet zou moeten kuren? :dunno:

Gooi die tabs lekker uit het raam en prik per omgaand die naald erin. Gewoon 500mg test e per week voor een week of 12. Dan ga je beseffen dat twee jaar lang tabs nemen zonde van je tijd is geweest.

Ga je nou aan ons vragen of je wel of niet zou moeten kuren? :dunno:
Denk dat zijn vraag meer is of die meteen aan de test kan na de winny...

Ja, maar gewoon nu meteen doen en niet meer wachten. Dan is de winny een leuke kickstart geweest..

Gooi die tabs lekker uit het raam en prik per omgaand die naald erin. Gewoon 500mg test e per week voor een week of 12. Dan ga je beseffen dat twee jaar lang tabs nemen zonde van je tijd is geweest.
Dit idd. Heb zelf ook wel met orals gekuurd. Maar er gaat niks boven injects

Specially tren:rolleyes:

Je bent nu klaar met je winny kuur?

Eerst gewoon off gaan weer.
Dan stoppen met de oral only gejank en gewoon normaal gaan kuren als je weer gaat beginnen.

Hallo,

Ik train nu momenteel 7 jaar lang met een goed dieet waarvan nu 2 jaar lang met steroïden. Ik heb 3 maal oral kuurs gedaan en zit momenteel in mijn 5e week van een winny only.

Mijn vraag is wat jullie ervan denken als ik nu gelijk zou beginnen met een test e kuur 500mg ew voor 8-10 weken? Ik zie injects nu meer zitten.

Ik weeg 93 kilo s'ochtends met een vet percentage van 8-9% en ben 1,80m lang.

Graag alleen serieuze reacties, ik ben op de hoogte van alle gevaren.

Dankjewel!

Wij staan volledig achter jouw besluit.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties mannen.

Terug
Naar boven