Fitness Seller

door wie kan ik mijn kuur late zetten, vind niemand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisssss

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hallo iedereen!
Ik ben 19 en wil een kuur starten. heb alles al liggen

8 sustanon
8 decanoate 200

binne 2 weken nog dianabol tabs en nolvadex

het probleem is dat ik niemand vind die de kuur kan zetten. ik heb het reeds gevraagd aan een verpleegster, zei zegt dat dit enkel kan per voorschrift en vanaf je 21

wat moet ik doen, ik ben radeloos en wil kuren! :mad:

luister naar de zuster?
kuur niet voor je 21e.

hij zal toch gaan kuren hij heeft de spullen al liggen...

maarja probeer het zelf er staan genoeg inject tips op het board.

ik raad het je toch af maar ja je zal het toch wel gaan doen.

de zuster lult niet zomaar een eind in de ruimte hoor !
en als je het erin wil hebben zal je het zelf moeten doen, want ook op je 21e vind je niet zomaar een zuster die het wil zetten bij je, of t moet een kennis of familie zijn ofzo die niets met jou gezondheid vandoen heeft

en ja, als je bang bent om zelf je prikjes te zetten ..... ken je beter creatine eens proberen...

suc6

ik wil wel op je spuiten hoor :D

Ja, gewoon zelf doen. het lijkt me dat iedereen bij de eerste keer zelf zetten nerveus is, of het eng vind

kom elke week maar langs...voor 10 euri per inject zet ik hem wel voor je :D

• Topic Starter Topic Starter
hoe injecteer ik het best?

voor alle duidelijkheid -> ik ben NIET bang om zelf te spuiten.

Ik snap gewoon de techniek niet. en wil gen lucht in mn lichaam krijge ofzo, of geen stijf been krijgen. ;)

het enige dat ik weet is dat het in mijn bil moet en dat de naald zeer diep moet...

en ik denk niet dat da neveneffecten zo immens zullen zijn. ok, ik ben nog in mn groei maar ik denk -na wat ik gelezen en ggehoord heb- dat ik niet al te veel schade aan mn lichaam zal berokkenen.

Misschien wil niemand je helpen omdat je eigenlijk nog te jong hiervoor bent??

gewoon lekker die spullen verkopen en over 2 jaar weer aan een kuurtje gaan denken

toch ga ik het doen, waar vind ik info over hoe ik moet injecteren

en zijn de neveneffecten dan zo waanzinnig erg

grtz

Je besluit staat vast, hoe dom het ook is en hoe weinig kennis je van zaken hebt, dus check dit eens (wat je ook meteen had gezien als je eerst een beetje onderzoek had verricht):

[Link niet meer beschikbaar]

en lees dit ook maar eens door

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

ik heb wel info gevraagd aan mn fitnessleraar en die zei dat het niet erg schadelijk was 1 kuur op mijn leeftijd

the summer is magic its magic ohoho :D weer zo'n heerlijk tread waar ik mn hond nog niet eens over zou laten pissen

ik heb een aangepast voedingsschema + supplementen. ik train 1 jaar
en weet wat de invloed is van de producten

en wat zijn die invloeden zoal en 1 jaar trainen t*ring dat is lang hahaha ga nog eens een paar jaar gewoon door trainen je hebt nog niet eens as nodig om te groeien. en welke supps gebruik je en wat is je voedingsschema die wil ik dan ook wel eens zien

Och god. Joris is van Brasschaat.
Wel Joris ik zou eerst nog eventjes een paar jaar gewoon doortrainen en wat meer info lezen over AS voordat je ermee begint.

haha nee niet echt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven