XXL Nutrition

doorgaan of niet

killingmen

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
heren

ik heb gisteren 70mg winny genomen omdat ik vandaag me gear ging ophalen tren e met test e en de rest maar het ging helaas niet door nu duurt het denk nog een week wat zouden jullie doen doorgaan met die winny of weer pas nemen als ik de rest heb

Hoeveel weken winny heb je? Ethanaat kicked na 3 weken ongeveer in dus als je 4 weken hebt kun je gewoon doorslikken..

Daarom zeggen ze: begin pas als je alles in huis hebt :o

Ik moest ook 5 weken langer wachten op mijn pakketje als bedoeld, gelukkig doe ik winny op het eind en zat ik daar dus niet mee :)

Hoeveel weken winny heb je? Ethanaat kicked na 3 weken ongeveer in dus als je 4 weken hebt kun je gewoon doorslikken..

Als je je test zet op het moment dat je de winny stopt heb je al geen probleem.
Dat je het na 3 weken pas ''voelt'' wilt niet zeggen dat het nog niet werkzaam is in je lichaam.

Als je je test zet op het moment dat je de winny stopt heb je al geen probleem.
Dat je het na 3 weken pas ''voelt'' wilt niet zeggen dat het nog niet werkzaam is in je lichaam.

Dat je t na 3 weken pas voelt is ook onzin, zelfs na 1 500 mg test injectie heb je de dag er na een veelvoud van je natty niveau in je bloed zitten :o

^ je hebt t wel in je bloed zitten maar dat betekend niet dat je gelijk genoeg receptoren hebt aangemaakt om alles op te vangen

meeste mensen voelen de test-e pas werken na 3-5 weken (ikzelf ook)

^ je hebt t wel in je bloed zitten maar dat betekend niet dat je gelijk genoeg receptoren hebt aangemaakt om alles op te vangen

Je lichaam gaat niet meer receptoren aanmaken zodra er meer testosteron in je lijf zit, niet bij een 500mg dosering.

Dat je t na 3 weken pas voelt is ook onzin, zelfs na 1 500 mg test injectie heb je de dag er na een veelvoud van je natty niveau in je bloed zitten :o

Klopt, fijn dat je het zelf zegt.
Dat was namelijk ook mijn reactie op jouw post.

Na 3 tot 5 "kicked" de VOCHT-BLOAT "in" :D

"omg nu begin ik opeens echt te GROEIUH!"

Je had hier al gewoon gelijk. Het hele effect van een KICKstart valt weg als je de 2 producten maar 1 of 2 weken samen laat lopen. Heel leuk een aardig dat het na de 1e injectie al werkt blabla maar volgens mij is er niemand die al meteen krachtgains merkt en daar is toch de kickstart voor.

Terug
Naar boven