XXL Nutrition

doorgaan of niet

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
ik zit nu aan het einde van mijn kuur maar deze vrijdag word ik aan mijn voet geopereerd ik moet nog 3 keer winstrol zetten. Het probleem is dat ik vanwege die operatie een week niet kan trainen moet ik die 3 x 50 mg nog zetten of zal ik z gewoon bewaren tot na mn genezing.

WINSTROLST zei:
ik zit nu aan het einde van mijn kuur maar deze vrijdag word ik aan mijn voet geopereerd ik moet nog 3 keer winstrol zetten. Het probleem is dat ik vanwege die operatie een week niet kan trainen moet ik die 3 x 50 mg nog zetten of zal ik z gewoon bewaren tot na mn genezing.

ik zou het lekker erna doen, zonder te trainen heb je er zo ie zo weinig aan denk ik. Waarschijnlijk ook beter i.v.m de narcose.

ik zal iig ff doorgeven wat je net allemaal hebt gebruikt in je kuur. want dat kan verschil uitmaken bro. en zelf zou ik het ook erna gebruiken of liever voor een volgende kuur bewaren (en er wat bij kopen natuurlijk).

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel jongens dit d8 ik zelf ook al mij kuur bestond uit
week 1 t/m 6 400 mg deca
week 1 t/m 6 500 mg sustanon
week 4 t/m 7 200 mg winstrol per week

Het was een succesvol kuurtje totdat ik vanwege mn teen dus niet meer verder kon trainen ik ben 10 kilo aangekomen en mn vetpercentage is 10 % gebleven !!

Inderdaad zoals Suat zegt ff doorgeven wat je genomen hebt want net Deca en Susta heb je nog minstens een 2 tot 3 weken een verhoogde AAS-spiegel.

Suat zei:
ik zal iig ff doorgeven wat je net allemaal hebt gebruikt in je kuur. want dat kan verschil uitmaken bro. en zelf zou ik het ook erna gebruiken of liever voor een volgende kuur bewaren (en er wat bij kopen natuurlijk).

• Topic Starter Topic Starter
dat klopt de laatste deca heb ik dus 3 dagen geleden genomen dus het werkt nog wel 3 tot 4 weken door

en ik moest vandaag de laatste susta nemen om mn testosteron op pijl te houdenb vanwege de deca maar ik neem vanaf nu dus helemaal niks meer ik hoop alleen dat ik als ik nu een week stop met trainen niet te veel spierweefsel verlies ( ik blijf bulken )

;) ;)

Terug
Naar boven