XXL Nutrition

Doorkuren.

pumpitup0203

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Beste mensen,

zojuist 6 weken anavar achter de rug gehad.
Nu zou ik tot week 10 door gaan met test e op 500mg ew.
Dit wil ik uitbreiden tot week 15.
Hierbij twijfel ik om vanaf week 10 weer anavar te pakken voor 5 weken op 60mg ed.
De doel van de 5 extra weken is om te cutten dus twijfel ik ook of ik hierbij clen ga pakken of efedra.
Wat is jullie mening hier over?

Anavar wel of niet doet aangezien er een stop van maar 4 weken is en las dat dit dan minimaal 6 moest zijn.
En dan clen erbij of toch verstandiger om efedra te pakken aangezien dit minder bijwerkingen heeft.

ben tot nu toe aan het bulken geweest wel 2,5% vetverlies gehad maar mijn doel is om na deze kuur op 7% te komen en ik ga vanaf deze week cutten.

Groet,,

sowieso niet een bulkkuur laten overlopen in een cutkuur.. zonde van je massa. en niet alweer orals gaan pakken nee, denk je dat test geen effect heeft op je lever?

je kan ook 200mg tren per week bij zetten voor een week of 6 dan ga je zoiezo nog wat vet verliezen.

Nu gaan cutten zal je ook vvm kosten

• Topic Starter Topic Starter
Oke en als ik dan toch stop met me kuur na 10 weken en ga nakuren, daarbij clen neem?
Ik las ook dat dit hielp massa te behouden als je dit doet in een nakuur.
Dan ga ik niet cutte maar wel wat cardio elke dag doen, in de hoop toch 2% nog te verliezen.
Is dit dan een betere optie?

met cardio ga je ook een kcal tekort creëren dus dan zal je ook zeker wat verliezen.

Als je gaat nakuren zeker niet direct gaan cutten maar wachten tot je volledig met hersteld.

kuur doortrekken en tren toevoegen zou mijn keuze zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ga toch niet door met 15 weken.
Ik stop wel gewoon na de 12 weken, en vanaf week 14 nakuur.
Maar ik had dus gelezen over "clen"als je dat gebruikt bij je nakuur 2 weken on 2 weken off.
Dat je nauwlijks massa verliest doordat het werkt op de beta (1 en 2) agnosten.
Waardoor je bv meer vet verliest maar het ook inspeelt op je spieren waardoor je geen massa verliest.
Ik ga dus ook niet minder eten het zal in dit geval dus puur de bedoeling zijn om geen massa te verliezen.

Terug
Naar boven