AndroidHealthClinic

dopings test?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
kun je ook ergens een dopings test laten doen? want wil graag even weten wat er nu wel en niet in mijn lichaam zit.

enig id?

!!BarmaN!! zei:
kun je ook ergens een dopings test laten doen? want wil graag even weten wat er nu wel en niet in mijn lichaam zit.

enig id?

Je kunt naar een SMA gaan, Sport-Medisch-Adviescentrum daar doen ze ook dopingtest, maar kost wel een paar euro,s!!

Kun t ook s informeren wat t kost om je spullen te laten testen in n lab. Stel dat dat goedkoper is dan een dopingtest kun je beter dat doen.

Was het maar waar dat er in Nederland een lab was die het voor je test en ook op hoeveel erin zit. Meneer Koert van Ergo was er ook eens mee bezig geweest en hij kon géén enkel lab vinden die voor particulieren wou testen.

Aha, dus je kan je bij een SMA testen op doping, zoiets dacht ik al,
maar waar zitten die en wat is nou een goeie sport dok ?

Jimbo zei:
Was het maar waar dat er in Nederland een lab was die het voor je test en ook op hoeveel erin zit. Meneer Koert van Ergo was er ook eens mee bezig geweest en hij kon géén enkel lab vinden die voor particulieren wou testen.

Die jongens van Bodypage hebben wel s spullen laten testen, de chromatogrammen staan wel ergens op de site. Mss dat ze n optie hebben voor ons.

Terug
Naar boven