XXL Nutrition

Dosering mast en e5d

Beaster

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Op basis van onderzoek en jullie hulp heb ik mn 3e kuur samengesteld:

1-4 40mg Dbol ED
1-12 250 Test-e EW
1-10 600 Tren-e EW
1-12 XXX Mast-e

3-14 500iu HCG EW
14-18 Arofixen

3 vragen:

1. Is Arimidex aan te raden 0.5 ed?
2. Big Cat is volgens mij fan van Tren Mast 2:1 verhouding. Wat is jullie mening voor een clean bulk?
3. Ik wil voor stabiele bloedwaarden E5D gaan zetten
Ik kom dan uit op
180mg test e5d
430mg tren e5d

Lastig te doseren, hoe zouden jullie dat afronden?

1-4 40mg Dbol ED
1-12 250 Test-e EW
1-10 600 Tren-e EW
1-12 XXX Mast-e

3-14 500iu HCG EW
14-18 Arofixen

3 vragen:

2. Big Cat is volgens mij fan van Tren Mast 2:1 verhouding. Wat is jullie mening voor een clean bulk?
Ik kom dan uit op
180mg test e5d
430mg tren e5d

Ari bij Dbol is zonde. Ari sowieso niet zomaar nemen tenzij je zeker weet dat je last gaat krijgen van die 250 test wat me verdomd sterk lijkt. Verdiep je eens in wat Ari doet.

Mast maskeert bij sommigen de sides een beetje bij Tren. Verder heeft het op 14 % in een cleanbulk weinig nut lijkt me, ik zou het eruit laten denk ik.

3 moet je zelf uitvogelen. Ik zou gewoon E7D zetten, scheelt je een hoop stom geauwehoer imo.

Ik snap de verhouding tren:mast niet zo. Ik zou eerder stellen test:mast 1:1 want als ik in jou kuur hoog test zou nemen dan zou ik meer mast willen dan nu. Anyway tussen de 300-600mg per week aan mast dus (215 a 430mg e5d)). Ik vind mast fijn vanwege de anti oestrogene eigenschappen die mild zijn want aromasin is mij te sterk on cycle en +500mg test geeft mij teveel bloat zonder mast.

Ik snap de verhouding tren:mast niet zo. Ik zou eerder stellen test:mast 1:1 want als ik in jou kuur hoog test zou nemen dan zou ik meer mast willen dan nu. Anyway tussen de 300-600mg per week aan mast dus (215 a 430mg e5d)). Ik vind mast fijn vanwege de anti oestrogene eigenschappen die mild zijn want aromasin is mij te sterk on cycle en +500mg test geeft mij teveel bloat zonder mast.

hoeveel aromasin nam je dan on cycle?
10mg e/d zou toch wel zat moeten zijn voor de meeste

• Topic Starter Topic Starter
@mikieB thanks, ik wou eigenlijk een kuurtje doen zoals die van jou, maar ik wacht nog even met het zetten van snelle esthers met een slin spuit. Zit wel in de planning. Kan je toelichten waarom gewoon EW ipv e5d? Ik zie toch veel positieve verhalen voor e5d

@Ymir hmm dit is mn eerste keer Mast, denk dat ik em idd op 300mg zet en kijk wat het doet. Anti-e tijdens kuur is voor mij not done. Mast is veel meer dan een anti-e op zich

1-4 40mg Dbol ED
1-12 250 Test-e EW
1-10 600 Tren-e EW
1-12 XXX Mast-e

3-14 500iu HCG EW
14-18 Arofixen

3 vragen:

Ik kom dan uit op
180mg test e5d
430mg tren e5d

1.Preventief gebruik van non-suicidale aromatase inhibitors tenzij je echt al weet dat je extreem gevoelig bent aan estro is af te raden. Zou aromasin en Nolva/Evista bij de hand houden.

2.300, uiteraard :p 400 kan ook, makkelijker te zetten :

3.Gewoon 2x per week zetten .5ml test, 1.5 tren, .75 (of 1) mast. Pakweg maandag, en donderdag dan of zo. (Als je het echt wil afpassen, maar dat hoeft niet, maandagmorgen en donderdagavond).

• Topic Starter Topic Starter
Thanks BigCat
Kuur is onderweg. Dbol eruit gegooid, schijnt toch niet ideaal te zijn met tren. Ga voor een kickstart met Test Prop

Terug
Naar boven