XXL Nutrition

Douane stuit op cocaïnesmokkel via insecten

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
Douane stuit op cocaïnesmokkel via insecten
DEN HAAG - De douane is op een opmerkelijke methode gestuit voor het smokkelen van drugs: insekten gevuld met cocaïne. In juli trof de douane in Amsterdam een postpakketje uit Peru aan waarbij scanbeelden een afwijkend beeld lieten zien, zo maakte het ministerie van Financiën donderdag bekend.

Na onderzoek bleek dat er in het pakketje meer dan honderd dode insecten zaten. De dieren hadden in de rugstreek een opening waar drugs waren ingebracht. In totaal ging het om 300 gram cocaïne met een geschatte straatwaarde van 8000 euro.

MSN Nieuws Opmerkelijk

ze vinden er altijd wel wat op:D

idiots....

inventief...dat wel:D

Wat voor torren moeten dat geweest zijn :P

3 gram is een aardig bonkje namelijk:P

*nif* _______________// Huh watte?

26.000 per kilo levert dat dus op. not bad :D

Sowieso zinloos om nog wat te verstoppen, scan ziet tegenwoordig alles.

Als jullie t zouden smokkelen in kleine hoeveelheden.
Hoe zou je t aanpakken?

Wees creatief :p

een staaf ter grote van een flike tarzan in mijn anoes... is toch al snel 3 tot 400 gram denk ik hoor...

en dan zo'n grote negerin met haar handen als kolenschoppen de koker uit je anoes haalt zeker :P

dat je je drugs kwijt bent :P

en dan zo'n grote negerin met haar handen als kolenschoppen de koker uit je anoes haalt zeker :P

Een oude vriend van me moet daadwerkelijk een inwendig onderzoek hebben gehad door de politie. Hij reed met een oudere vriend mee, die drugs dealde. ('t was in het weekend, en daarom was die jongen bij de dealer)

Maar die dealer was uiteraard helemaal van de kaart af. Dus neemt ie met z'n vage klote gewoon verkeerd de rotonde, en dat soort geintjes. Dus de poltie hem aangehouden, met drugs. En toen kreeg die andere jongen een inwendig onderzoek. :D

('zouden ze bij mij niet snel voor elkaar krijgen... zou ze nog eerder proberen onder te schijten. :D)

ze verzinnen elke keer wat anders

• Topic Starter Topic Starter
Als jullie t zouden smokkelen in kleine hoeveelheden.
Hoe zou je t aanpakken?

Wees creatief :p

hmmm het is niet gelukt dus met de incecten en nu vraag je ons andere plannen te bedenken??

okee

ik zou bijv. in autovelgen een hol kamertje maken en daar coke in stoppen, daarna weer dichtlassen. schuren en spuiten. (zie je niks van) de trekhaak hol maken, opvullen, dichtlassen schuren en spuiten.

Of een turbo op je motor zetten maar niet aan sluiten en die opvullen met coke. Lijkt mij niet dat ze daar achter kunnen komen. Denk ook niet dat die poedels het zullen ruiken toch?

op mijn ouwe dag verhuis ik naar Columbia :P

Terug
Naar boven