AndroidHealthClinic

Dour Dropkick murphys

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
39
Hey

Dour was bangelijk feestje!!!
Tijdens optreden van Dropkick Murpheys was ik helemaal weg van dat ene rustige nummertje dat ze speelden, maar ik kan niet meteen vinden welk liedje dit is, kwam telkens iets in terug van "you can't put your arms around memories" maar ik kan het dus niet vinden
iemand die dit wel weet?

cover van Johnny Thunders : you can't put your arms around a memory,

heet dat nummer zo?

• Topic Starter Topic Starter
thanx voor snelle reactie :)

Dour festival was echt TE VET VOOR WOORDEN!!

Sow wat een tof festival. Zeker wel 1 van de beste festival ervaringen die ik heb gehad. Lekker met een fles sterke drank het terrein op lopen en niemand die ergens naar kijkt. Heerlijk ongedwongen.

Het was duidelijk vanaf het 1e moment dat we het terrein op kwamen en de tent in liepen waar DJ Hype kwam. Die gast begon te draaien en echt HEEL de tent ging helemaal los. Dat was even vet!!!

Ook nog toffe acts gezien. Hoogtepunten waren voor mij:

Raggen bij Terror op vrijdagmiddag
Raggen bij Dave Clarke op vrijdagavond
Zaterdagavond helemaal los gegaan bij Vitalic en daarna het hoogtepunt van het festival: Dr. Lektroluv. Wow, wat was dat gaaf, en wat was ik in the zone hahaha.
Zondag ook nog kippenvel moment bij 65daysofstatic toen ze 'Radio Protector' ten gehoren brachten. Nog nooit van die band gehoord, maar dat was echt super tof.
Daarna nog even volle gas bij Amon Tobin, freaky vette bassen daar!!!

Al met al was het echt geweldig. Beetje ranzige zooi allemaal, maar wat wil je voor die prijs. Verder gewoon alles enorm relaxed. Volgend jaar zeker weer!!!

• Topic Starter Topic Starter
he, inderdaad, hype was ook vette set!

niemand die toevallig weet of je dat liedje van dropkick murphys ergens kan downloaden? vind het niet :(

Terug
Naar boven