MuscleMeat

Dourfestival 2007 !

The Locust

Ripped Bodybuilder
Waardering
44
Wow ik ben een paar jaar niet geweest, maar met de affiche die ze nu aan het samenstellen zijn overweeg ik wel om nog eens voor een paar dagen naar Wallonië af te zakken...

DJ Shadow
KRS-One
Israel Vibration
Anthony B
Beenie Man
Clap Your Hands Say Yeah
Dropkick Murphy's
Girls in Hawaii
The New York Ska Jazz Ensemble
Sick of it All
The Notwist
The Young Gods
The Slackers
Wu-Tang Clan (featuring Genius "the GZA", Rakeem "The RZA", Raekwon, Inspectah Deck, U-God, Ghostface Killah, Method Man)

... plus nog +- 180 bands die nog moeten bekend gemaakt worden

19th Dour Festival | 12-15 July 07

shit wu-tang ook?? wist ik nog niet! dat betekent dat ik aanwezig zal zijn
twijfelde nog, KRS One wist ik reeds en dave clarke & justice om lekker even te knallen :)

heb van vrienden en familieleden gekke verhalen gehoord over de editie van vorig jaar, heb er zin in!

Ik ga dit jaar voor het eerst, heb er veel goede dingen over gehoord.

ik ga dit jaar ook eens naar Dour, gewoon, omdat het meest goedkope festival was :D
dingen die echt aan te raden zijn?

Dourfestival = Drugsfestival

alle remmen los haha

draag nog m'n bandjes van vorig jaar maar dit jaar naar werchter :)

Ik ga zo goed als zeker.

mmh drugs nee bedankt hoor

toch ben ook weer van de partij kerel, dit keer wel niet als een chemische afvalcontainer.

BTW waarom ga je naar werchter ipv Dour? Oja je word een ouwe zak is het niet, en je wil liever gezellig pintjes pakken tussen de medegrijsaards en bejaarden :D

Laatst bewerkt:
Msschn een kleine meeting? dan kan ik Bart's squatass ook eens in het echte leven aanschouwen, alle dope in een grote zak en gaan met die banaan :twitch: :eyebrow: :hedbang: :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahahahhaa die film hebben wij onlangs nog bekeken. respect +

toch ben ook weer van de partij kerel, dit keer wel niet als een chemische afvalcontainer.

BTW waarom ga je naar werchter ipv Dour? Oja je word een ouwe zak is het niet, en je wil liever gezellig pintjes pakken tussen de medegrijsaards en bejaarden :D

was al 5 jaar geleden en m'n bro mag ook es op stap en kon 'm de hevigheid van dour niet aandoen :p

Laatst bewerkt:
vetjes dat festival zou willen dat ik er heen kon

Ja Blackadder, pas maar op jij, ik ga niet weer 200 km rijden om je op te halen in de EHBO tent, helemaal het noorden-oosten-westen en zuiden kwijt.

Terug
Naar boven