MuscleMeat

download programma

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
ey mensen

ik ben opzoek naar goede download programma, heb er al wat geprobeert maar meeste niet echt een succes.

Limewire: vond ik goed, niet snel
Azureus: via torrents, norton blijf berichten geven of het programma mocht toestaan.
Bittornado: kon geen goede verbinding maken
Shareaza: via torrents, te langzaam

maar weet iemand nog goede programma's en die snel downloaden

al die shit die je nu opnoemt zijn programmas die niet zelf voor de snelheid zorgen. Het zijn peer 2 peer programmas. Hierbij ben je afhankelijk van het aantal mensen waarbij je download, en de uploadsnelheid die hun hebben.

Mja, als ervaren downloader is bittorrent zonder al te veel poespas de snelste/beste. Ok usenet en ftp zijn sneller, maar de moeite die je er soms moet doen is soms te ziekelijk. Bij usenet mis je zo nu en dan files (ja ook op payservers) en bij ftp is het maar de vraag hoelang het erop blijft staan daar elke downloader de shit ook kan deleten (wat dus vaak gebeurt).

Bittorrent is in mijn ogen stabieler.

Ik heb laatst een torrent-programma gebruikt dat echt rete-snel was, maar het logt wel centraal wat je download en is daarom niet geschikt voor de wat minder legale downloads (nudge nudge wink wink know what I mean) Anyways, het toonde wel aan dat er een groot verschil zit in download-snelheden van torrents binnen verschillende applicaties.

Het heet trouwens tribler.

Tja het hangt erook een beetje vanaf wat je wilt gaan downloaden. Als je bijvoorbeeld films en dvd's etc wilt gaan downloaden dan raad ik je aan om nieuwsgroepen te gebruiken. Maar als je liedjes enzo gaat downloaden dan vind ik Morpheus wel een goed programma , is zoiets als limewire maar ik zelf gebruik limewire niet meer omdat die bij mij heletijd vasthing.

Ik gebruik bearshare.. maar bij de nieuwe versie zit Zango.. kleine ambetante 'virus'.. niet veel probs mee.. maar oude bearshare was beter ;)

Inderdaad bearshare is een hele goeie vind ik persoonlijk, snel liedjes binnen halen, en een film ( avi ) duurd paar uurtjes.

Link:
[Link niet meer beschikbaar]

Download gewoon de gratis versie, en met die gratis versie download je gewoon de Pro versie met crack. Werkt goed :D

bitlord blijft mijn favoriet

Terug
Naar boven