AndroidHealthClinic

dragonball KAI

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
TOEI heeft de dragonball Z serie helemaal opgefrist
HD, stemmen opnieuw ingesproken(zelfde acteurs), nieuwe muziek, betere graphics. En ipv 290 afleveringen is alles in 100 gepropt zonder filler, en alleen maar actie
( http://www.toei-anim.co.jp/tv/dragon_kai/ )
Wel alles in japans, moet je maar van houden :D
Afleveringen zijn te vinden op internet
http://www.youtube.com/watch?v=JXUd6aUCaEU&hd=1&feature=hd
op moment bij aflevering 3, en het is helaas maar 1 aflevering per week

• Topic Starter Topic Starter
o ja dbz haters oprotten

Ik ben geen hater. Dat was een positieve :eek:

ja ok leuk
hoe moet ik dat volgen in japans?

Ik denk dat het alleen maar een kwestie van tijd is voordat de eerste fansubs verschijnen.

moojaka hooo sja nozo mushisah kamehamehaaaaaa! :roflol:

Zeker wel vet, maar na 5min. lig ik 1. helemaal in een deuk van het japans of 2. volg ik er helemaal niets meer van ookal weet ik het verhaal :roflol:

****ing goed, alleen jammer dat het Japans is!

Op zich wel goed, alleen van 290 naar 100 eps gaan.. Ik weet niet, denk dat er dan toch wel veel leuke dingen zullen verloren gaan.

スーパー!!!!!1!

Je moet gewoon naar de verfilming gaan :rolleyes:.

Kunnen genoeg dingen uit oa die homofiele Mr. Popo.

Yep, en de Garlic Jr. Saga mogen ze er ook uit knippen van mij, totaal geen toevoeging aan het verhaal, of de afleveringen voor de Frieza Saga, dat Bulma en co. op de verkeerde planeet terechtkomen, en in de maling worden genomen door die 2 creeps, dat kan er ook uitgeknipt worden.

of Goku die er 10 afleveringen over doet om zijn spirit bomb klaar te maken tegen frieza

Er zijn inderdaad delen waar serieus in geknipt kan worden :) Maar bijna 2/3 weghalen lijkt me vrij veel.

warom zende ze het eigelijk nie meer uit op tv? tegenwoordig tog geen k*t meer op en dit was altijd een mooie serie

Terug
Naar boven