MuscleMeat

Drastische veranderingen na STH !

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
Even een update van afgelopen zomer na het gebruik van AAS en STH .
NA veel bijwerkingen te hebben gehad (al beschreven hier) heb ik nu de resultaten .Daar ik ook in het ziekenhuis testen heb laten doen heb ik ook wat medische vooruitgangen .
Ik ben in Totaal 16 kilo aangekomen en heb er 10 van over gehouden .
Mijn taile was centimeters geslonken vooral aan de zijkant waar ik het nooit weg kreeg .
Mijn weerstand was verdubbelt van april tot augustus .
OOk mijn lever funktie was meer dan 100 % postief verdubbelt .Ik had een waarde van 140 wat veel teveel aan de hoge kant is (40 is normaal) en mijn waarde was gezakt na STH naar 60 .(Terwijl ik aan medicijn en aan AAS zat wat normaal me leverfunctie verhoogt)
Had een Cholesterol gehalte van 3,2 En verder waren alle andere waardes verbeterd.
Dus ik kan begrijpen dat ze schrijven dat STH de organe verjongt .
Toch had het ziekenhuis moeite om het allemaal te geloven dat het door de STH kwam Ze zeiden dat het nooit bewezen is .Maar ik geloof er wel in .
Ik voel me stukken beter en ben geen een keer ziek geworden ,terwijl ik daarvoor erg veel ziek was en onstekingen had .
Ook naar mijn kuur ben ik ongelovelijk sterk geworden en heb nog nooit zo goed gevoelt na een kuur
Normaal geproken was ik erg down na een kuur en heel erg moe ,veel ziek en absoluut niet geil en dat voor een lange periode .
Nu heb ik alleen last van dat ik niet zo erg geil meer ben maar voor de rest train ik nog goed . De volgende wat ik gaat doen is IGTROPIN . kijken hoe dat aanslaat .

Laatst bewerkt:
top kerel.. altijd mooi om te horen dat er goede resultaten zijn en er vooruitgang is geboekt.. keep it up!

zo dat klinkt goed. Hoe zag je kuurtje eruit?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Top, ziet er goed uit kerel :)

Lekker:D Had je de hgh nog extra doorgetrokken nadat je met de a.s. gestopt was?

Ik ben trouwens ook nog steeds tevreden met sth :D

• Topic Starter Topic Starter
Xtreme_BODY zei:

Was heel fanatiek begonnen met de eertse week foto s te nemen en daarna om de twee weken Heb ik 8 weken volgehouden en daarna niks meer op foto genomen tot heden :((

niet meer geil...

muchomacho:
wat betreft dat 'niet meer zo geil' ik heb dus hetzelfde :):) normaal ben ik niet vies van one night stands, minstens 1x in de week, maar sinds ik nu 2 maanden aan de HGH zit boeit me dat voor geen meter meer terwijl ik ook test en dbol neem. zels als er aangedrongen wordt heb ik zoiets van 'wat schiet ik daar nou mee op' . grappig om te lezen dat nog iemand daar 'last' van heeft.

Ik had en heb nergens last van gehad...

j100801 zei:
normaal ben ik niet vies van one night stands, minstens 1x in de week,

zels als er aangedrongen wordt heb ik zoiets van 'wat schiet ik daar nou mee op' . grappig om te lezen dat nog iemand daar 'last' van heeft.

Casanova himself :cool:

j100801 zei:
muchomacho:
wat betreft dat 'niet meer zo geil' ik heb dus hetzelfde :):) normaal ben ik niet vies van one night stands, minstens 1x in de week, maar sinds ik nu 2 maanden aan de HGH zit boeit me dat voor geen meter meer terwijl ik ook test en dbol neem. zels als er aangedrongen wordt heb ik zoiets van 'wat schiet ik daar nou mee op' . grappig om te lezen dat nog iemand daar 'last' van heeft.

:roflol: zelfs als er aangedrongen word.

Yeah right elke week minimaal 1 one-night stand:rolleyes:

j100801 zei:
normaal ben ik niet vies van one night stands, minstens 1x in de week,

zelfs als er aangedrongen wordt heb ik zoiets van 'wat schiet ik daar nou mee op'

jij moet zeker op weg van de kroeg naar huis over de wallen?

en jij maar denken dat die hoertjes jou leuk vinden om je knappe kop, of om je dikke biceps :roflol:

j100801 zei:
muchomacho:

minstens 1 x in de week one night stands?

ok :)

j100801 zei:
muchomacho:

tsss wat weinig wat een mietje:D
Maar muchomacho niet sth promoten is geen toegevoegde waarde aan je kuur.stop de hgh hype:p

ontopic: prima resultaat jammer dat je het niet fotos heb bijgehouden je progressie.grts

Terug
Naar boven