XXL Nutrition

Dringend raad nodig (hypertensie)

BOGOSSE00

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Ik zit momenteel in mn 3e week op het volgende:

100mg tren a eod
100mg test p eod

Ik heb nu al een week last van een druk in mn hoofd en krijg het regelmatig heeeeel warm,
Afgaand op deze symptomen heb ik zojuist een bezoekje gebracht aan de doc die een bloeddruk meette van 18 ?? Ik maak me zorgen en vraag me af of ik niet beter de tren laat voor wat het is of gewoonweg de gehele kuur te stoppen en evt overgaan op iets anders ?

Zeg me nu niet dat ik op voorhand moest weten waar ik aan begon met tren want
De ene heeft ergere sides dan de andere.

Graag had ik wat raad.

Misschien het kort werkend niet voor jou iets.. dan is tren helemaal heftig. Lang werkend stapelt rustig op en is beter houdbaar... Is leuk hoor dat mensen zeggen pak is kort tren om te kijken hoe en wat, maar is niet te vergelijken...

Gezondheid is nr 1

A) idd wat NOO zegt, gezondheid is het belangrijkst.
B) Je geeft zelf al aan dat je je drukt maakt,...klinkt lullig, maar dan zit 't nu dus ook tussen je oren en gaan de problemen wss niet afnemen, maar alleen toenemen. (The mind is a powerfull tool ;) )

My 2 cents,... tren eruit, doorgaan op de test.
Haalt wat sides weg, en geeft rust in je koppie ;)

Bloeddruk 18?? Bij je bloeddruk heb je een boven en een onderdruk dus zijn altijd twee getallen. Bij een boven of onderdruk van 18 had hij je ook niet naar huis gestuurd haha.

• Topic Starter Topic Starter
Bloeddruk 18?? Bij je bloeddruk heb je een boven en een onderdruk dus zijn altijd twee getallen. Bij een boven of onderdruk van 18 had hij je ook niet naar huis gestuurd haha.

Hij gaf me een potje mee en zei dat als mn bloeddruk donderdag niet lager is, ik hem een urinestaal moet afleveren..

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 22:00 ----------

A) idd wat NOO zegt, gezondheid is het belangrijkst.
B) Je geeft zelf al aan dat je je drukt maakt,...klinkt lullig, maar dan zit 't nu dus ook tussen je oren en gaan de problemen wss niet afnemen, maar alleen toenemen. (The mind is a powerfull tool ;) )

My 2 cents,... tren eruit, doorgaan op de test.
Haalt wat sides weg, en geeft rust in je koppie ;)

Dus enkel doorgaan op test prop..? Ikdenk niet dat ik daar veel massa op ga pakken..

Hij gaf me een potje mee en zei dat als mn bloeddruk donderdag niet lager is, ik hem een urinestaal moet afleveren..

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 22:00 ----------

Dus enkel doorgaan op test prop..? Ikdenk niet dat ik daar veel massa op ga pakken..

Geen ervaring met test p,... wellicht dat je kunt switchen naar Test e,.. maar dat laat ik aan ervarings deskundige over ;)

Ik zit momenteel in mn 3e week op het volgende:

100mg tren a eod
100mg test p eod

Ik heb nu al een week last van een druk in mn hoofd en krijg het regelmatig heeeeel warm,
Afgaand op deze symptomen heb ik zojuist een bezoekje gebracht aan de doc die een bloeddruk meette van 18 ?? Ik maak me zorgen en vraag me af of ik niet beter de tren laat voor wat het is of gewoonweg de gehele kuur te stoppen en evt overgaan op iets anders ?

Zeg me nu niet dat ik op voorhand moest weten waar ik aan begon met tren want
De ene heeft ergere sides dan de andere.

Graag had ik wat raad.

Dat is normaal tijdens tren kuur, meetwerk van je bloeddruk begrijp ik niet. je hebt 2 waarden.
85-125 is normaal en iets hoger ook door je kuur, maar 18 ken ik niet.

18 bar overdruk. Op tren kan dat.

Dat is normaal tijdens tren kuur, meetwerk van je bloeddruk begrijp ik niet. je hebt 2 waarden.
85-125 is normaal en iets hoger ook door je kuur, maar 18 ken ik niet.

Dat is je hartslag, die moet in rust tussen 80en 120 liggen. Bloeddruk wordt uitgedrukt in mmHg, mijne is 180/100 (18 op10), deze moet normaal 120/80 zijn (12 op 8). Maar goed ik laat de tren dus voor wat het is.
Kan evt overgaan op test E met een kickstart winny ofzo. Wel k*t dat de enantate esther pas gaat inkicken na 3-4 weken..

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 22:22 ----------

Ik wil namelijk blijven knallen en voor mei klaar zijn met kuren

Waarom overgaan naar test E, Tja en je bloeddruk is altijd een risico met aas gebruik.

Onzin, test is test, prop is alleen een korte ester en maakt je gains niet minder.

Onzin, test is test, prop is alleen een korte ester en maakt je gains niet minder.

dat dacht ik ook,.. maar zoal ik al aangaf heb ik geen ervaring met test p.
echter als je eod spuit, spuit je natuurlijk veel vaker, en pak je gem 300/400mg p/week
Test E op 500, zou iets hoger zijn, en het voordeel hebben minder vaak te hoeven injecteren.
echter zit je idd wel weer met de tijd voordat het "in kickt"
Dus idd misschien beter op p blijven dan.

Oke dan ga ik lekker door op test prop, heb zin om er iets anders bij te gooien maar weet niet goed wat juist

Is je vetp. nog steeds 18% ?

Dan zou ik gaan cutten, dat scheelt je ook weer bijwerkingen.

Sta nu op 12% 105 kg

Ik zou de prop wat verhogen en evt. winny of Dbol stacken.

Ok thanks voor de raad, heb 3vials prop en 1pot dbol bij besteld. Ga dan gewoon 10 weken 150mg prop eod zetten en nu 4 weekjes dbol.

Terug
Naar boven