XXL Nutrition

Drink eens een Hitlerbiertje

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen stunt te bizar om je product onder de aandacht te brengen, moet het Italiaanse bedrijfje ‘I Vini Nostalgici’ gedacht hebben. En dus bracht het prompt wijn- en bierflessen op de markt met Hitler, Stalin en Mussolini op het etiket. ‘Deze personen schreven stuk voor stuk geschiedenis en zijn een genot voor uw ogen en smaakpapillen’, luidt het.


‘I Vini Nostalgici’ is gevestigd in Sedico, een gemeente met amper 10.000 inwoners vlakbij Venetië. Het doel van de zaak is volgens de website ‘nostalgie in ieder van ons opwekken’. ‘Daartoe worden behalve politieke figuren ook kunstenaars en muzikanten op de etiketten gedrukt’, klinkt het. 'Omdat zij nu eenmaal de geschiedenis hebben geschreven en herschreven.'

Een blik op het aanbod maakt evenwel gauw duidelijk dat de goede smaak met de voeten wordt getreden: onder meer Stalin en Mussolini wuiven de consument toe vanop de etiketten. Maar het grootste deel van de producten flirt met Adolf Hitler, inclusief hakenkruis, rechterarm in de lucht en ‘Mein Kampf’ als onderschrift.

Hoewel de verkoop ervan intussen wordt veroordeeld als 'walgelijk' en 'ongepast', is het evenwel niet onwettig in Italië. Ook de import van de flesjes in andere landen is niet verboden, zelfs niet in Duitsland. (bron : nieuwsblad)


even toasten op die goeie ouwe tijd :klink:
 
Is wel een beetje verkeerd vind ik. Door ze zo op een bierflesje te zetten lijkt het alsof het bewonderenswaardige figuren zijn die goede daden hebben verricht.
 
Laatst bewerkt:
Haha waar kan ik die bestellen?
 
Boeit eigenlijk niet dat ze bewonderd worden door bepaalde mensen Hitler zal er niet veel baat bij hebben dat is nou het leuke van de wereld.
 
Boeiend, er zijn toch ook jodenkoeken! Daar hoor je ook niemand over.
 
Boeiend, er zijn toch ook jodenkoeken! Daar hoor je ook niemand over.
Is toch helemaal niet te vergelijken:roflol: Hitler is iemand die er onderhand eigenhandig voor heeft gezorgd dat miljoenen Joden kapot werden gemaakt.
Als je Negerzoenen, Blankevla en Jodenkoeken gaat vergelijken zou dat in mijn ogen ook geen k*t uitmaken maar dit gaat wel tefurr.
 
Laatst bewerkt:
Is toch helemaal niet te vergelijken:roflol: Hitler is iemand die er onderhand eigenhandig voor heeft gezorgd dat miljoenen doden kapot werden gemaakt.
Als je Negerzoenen, Blankevla en Jodenkoeken gaat vergelijken zou dat in mijn ogen ook geen k*t uitmaken maar dit gaat wel tefurr.

wut?
 
hoe maak je een dode kapot peanuthead?
 
Ach ja, in feite moet het wel kunnen. Is wss ook vooral grappig bedoeld en is het ook wel. Mensen die direct walgelijk en ongepast roepen nemen het leven toch wel erg serieus en hebben weinig gevoel voor humor.
 
best wel verkeerd omdat er ook gas in zo'n fles zit
 
Is wel een beetje verkeerd vind ik. Door ze zo op een bierflesje te zetten lijkt het alsof het bewonderenswaardige figuren zijn die goede daden hebben verricht.

Ach ja, in feite moet het wel kunnen. Is wss ook vooral grappig bedoeld en is het ook wel. Mensen die direct walgelijk en ongepast roepen nemen het leven toch wel erg serieus en hebben weinig gevoel voor humor.

Moeilijk om 1 mening te hebben ? :)
 
Is toch helemaal niet te vergelijken:roflol: Hitler is iemand die er onderhand eigenhandig voor heeft gezorgd dat miljoenen Joden kapot werden gemaakt.
Als je Negerzoenen, Blankevla en Jodenkoeken gaat vergelijken zou dat in mijn ogen ook geen k*t uitmaken maar dit gaat wel tefurr.
Beetje flauw om zo over een dood iemand te spreken die zich niet kan verdedigen.
 
Moeilijk om 1 mening te hebben ? :)
2q2jpfo.jpg
 
de vraag is, steken ze er koolzuurgas of blauwzuurgas op..
 
Ik heb ze al zien liggen in Italie, zelfs eentje gekocht :o!
 
Waar is de link waar je dit kunt bestellen ? Ik open een cafe waar je alleen dat bier kunt krijgen :D
 
Zyklon B = blauwzuurgas

Way to **** up my joke ya cunt...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven