Fitness Seller

Drink jij wel eens uit een rietje?

Peiling Peiling Drink jij wel eens met een rietje?

• Totaal stemmers
    44

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik herinner me nog dat ik vroeger verslaafd was aan fruitsap.
Fruit en fruitsap waren een grote passie van me en ik kon er maar nooit genoeg van krijgen.

Ik zat dan ook 's avonds keer op keer weer met mn glas fruitsap en een fruitsapfles naast me naar tv te kijken. En jawel.. met een rietje
soms moesten er zelfs 2 of 3 rietjes aan geloven want ik beet ze telkens stuk. Je kon er dan ook vanalles mee. Vooral wat fruitsap opzuigen, met je tong het rietje dichthouden en dan keihard uitblazen was 1 van mn favoriete tricks.
Verder hield ik het meestal bij het rietje dicht bijten met mijn tanden en zo toch nog proberen verder te drinken door al mijn zuigkracht te gebruiken. Weinig spectaculair maar ik vond het wel iets hebben dat je moeite moest doen om je dorst te lessen.
Verder hadden we dan nog bubbels blazen tijdens de romantische scenes van oersaaie films en soaps of slurpgeluiden maken als er gekust werd op tv. Jaja, als kleine jongen amuseer je je natuurlijk met vanalles en nog wat. Ondanks dat ik er nog altijd de fun van inzie ben ik het precies ontgroeid want ik drink thuis nooit meer iets met een rietje en anders ook zo goed als nooit.
En van mijn fruitverslaving schiet er ook al niet veel meer over :o

Hoe zit het bij jou? Haal je het rietje uit het glas van een geserveerde cocktail (of ander drankje) of doe je niet moeilijk en zuig je lekker uit het rietje in je mond?
Ken je nog meer trucjes of heb je een rietjesavontuur te vertellen post het dan hier.

het begint met op rietjes te zuigen en eindigt...

enkel uit bekers van de mcdo drink ik met een rietje of cocktails uit een kokosnoot

haha dat rietjes dichtknijpen met je tanden en drinken herken ik wel.

Goed topic weer dit.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebeurt af en toe nog wel is, in de McDo fzo xD Maar vroeger indd veel uit rietjes gedronken. Dan vooral wat drinken in dat rietje gezogen en dan je duim op de bovenkant houden zodat t erin blijf, en dan je mond onder dat rietje steken en je duim lossen :')

Gebeurt af en toe nog wel is, in de McDo fzo xD Maar vroeger indd veel uit rietjes gedronken. Dan vooral wat drinken in dat rietje gezogen en dan je duim op de bovenkant houden zodat t erin blijf, en dan je mond onder dat rietje steken en je duim lossen :')

Zo herkenbaar:D

Jazeker.
Whey delicious banana + ijskoude melk + rietje = groot succes.

Wat maak jij toch altijd vreemde topics aan....

Ja, drink altijd mijn drankje met een rietje bij het uitgaan.

• Topic Starter Topic Starter
Wat maak jij toch altijd vreemde topics aan....

Nogthans valt het serieus goed mee als ik dat vergelijk met vroeger toen tientallen topics op slot gingen of verwijderd werden. Ik ben dan ook een echt voorbeeldfiguur voor DBB geworden en neem deze taak uiterst serieus!

Alleen cocktails of longdrinks. Beetje klote wegtikken als er ook nog ijs en andere ingredienten in het glas aanwezig zijn.

ja omdat het glazuur al van mn tanden af is door 2 flessen cola per dag

Ja hoor , drink men pre-workouts ook altijd met n rietje :)

rietjes zijn voor homo's

Altijd chocomel met een rietje in de sauna. Lekker verkoelend.

Terug
Naar boven