XXL Nutrition

drinkbare methyltren

alle methyltren is drinkbaar.

ja ik.

neem aan dat je ook wil weten wat het deed?
Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.

kracht steeg enorm

• Topic Starter Topic Starter
ja ik.

Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.

kracht steeg enorm

Ik Twijfel nog om dit te nemen.
Naar het schijnt is dit redelijk schadelijk.
Maar wel zotte stuff.
Want had jij van negatieve effecten daarop

ja ik.

kracht steeg enorm

is veel sterker dan tren A

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 12:57 ----------

Heeft iemand ervaring met drinkbare Methyltren?

ik denk dat, alhoewel je hem kan drinken, je hem hoort te injecteren

Je hebt verschil tussen de Methyltren, je hebt de injecteerbare, de orale drinkbare versie en de capsules versie.

Ik heb geen ervaring met de drinkbare alleen ben wel bezig met de capsule versie van 5 mg per caps.
Ik ben pas een weekje bezig en merk al dat ik meer kracht heb en wat massa heb gewonnen in de spiegel, tevens wat meer mentale side effects.
Overigens zet ik er wel 750mg test E bij.

Je hebt verschil tussen de Methyltren, je hebt de injecteerbare, de orale drinkbare versie en de capsules versie.

Ik heb geen ervaring met de drinkbare alleen ben wel bezig met de capsule versie van 5 mg per caps.
Ik ben pas een weekje bezig en merk al dat ik meer kracht heb en wat massa heb gewonnen in de spiegel, tevens wat meer mentale side effects.
Overigens zet ik er wel 750mg test E bij.

toch niet.

metribolone = metribolone. er zijn verscillinde toedieningsvormen.
maar injectie is by far de beste.

ik geloof niks van die caps eigenlijk. je neemt 5mg en "merkt wel wat icm 750 tets e"...laat me je zeggen, als je echte methyltren heb, op 5 (!) mg dan voel je meer dan een beetje hoor

die discussie is al eens geweest, zit never nooit 5mg in die capsules

die zijn crap.
Beter neem je inject of drinkbaar

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor een veel positieve reactie over maar vind helaas weinig info over de drinkbare methyltren.

Maar ik hoor ook dat het het allerschadelijkst is.

ik zou dit samen doen met

week 1-10 500mg test e EW
week 1-10 400 mg mast e. EW
Week 1-10 50 mg proviron ED
Week 7-10 0,5 mg methyl tren ED

Ziet er een goeie cycle uit :)

Zou de methyltren wel verhogen naar 1 of 2mg!
Proviron hoeft eigenlijk niet omdat je al masteron neemt, maar is toch een lekkere combi samen vind ik.

Je gaat er allesinds brutaal hard uitzien na die cycle :p

Stats: M 1m79 80kg 24%

hier kan je neit aan denken met deze stats gab.
eerst cutten, en een paar jaar naturel massa gainen.
deze stats lijken nergens op natuurlijk. ben ik nu de enige die dit opmerkt?!

idd op 12% ben je misschien nog 65kg

niet eens man

toch niet.

metribolone = metribolone. er zijn verscillinde toedieningsvormen.
maar injectie is by far de beste.

ik geloof niks van die caps eigenlijk. je neemt 5mg en "merkt wel wat icm 750 tets e"...laat me je zeggen, als je echte methyltren heb, op 5 (!) mg dan voel je meer dan een beetje hoor

Als mijn dealer de drinkbare versie heeft ga ik die bij een volgende kuur uitproberen, tot nu toe ben ik in ieder geval wel tevreden met de tot nu toe behaalde resultaten. :)
Ik heb wel de inject versie van Methyltren in huis alleen aangezien ik zelf spuit en nog niet de handigheid om te aspireren met 1 hand ben ik beperkt op het aantal injectiespots vandaar dat ik deze niet in gebruik heb genomen (heb de flacon gekregen)

Ken hem persoonlijk die stats kloppen niet.
is eerder 1m79/80kg/10%

die zijn crap.
Beter neem je inject of drinkbaar

Sorry bro maar niet mee eens;) Heb je ze zelf al eens genomen dan? Ik heb de capsules genomen en alles behalve de Orale Methyl vloeibaar... ik zit inmiddels in dag 10van die injects en ik zie het effect nog niet als toen op 10dagen met de capsules;) Ik Zeg alleen maar de waarheid:p

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 17:12 ----------

Ik hoor een veel positieve reactie over maar vind helaas weinig info over de drinkbare methyltren.

Maar ik hoor ook dat het het allerschadelijkst is.

ik zou dit samen doen met

week 1-10 500mg test e EW
week 1-10 400 mg mast e. EW
Week 1-10 50 mg proviron ED
Week 7-10 0,5 mg methyl tren ED

correctie 0,5 ml bedoel je;)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 17:14 ----------

alle methyltren is drinkbaar.

LOL :p Als we naar jou luisteren met deze advies dan worden we allemaal ziek:D

Terug
Naar boven