XXL Nutrition

drinkbare methyltren

alle methyltren is drinkbaar.

ja ik.

neem aan dat je ook wil weten wat het deed?
Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.

kracht steeg enorm

• Topic Starter Topic Starter
ja ik.

Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.

kracht steeg enorm

Ik Twijfel nog om dit te nemen.
Naar het schijnt is dit redelijk schadelijk.
Maar wel zotte stuff.
Want had jij van negatieve effecten daarop

ja ik.

kracht steeg enorm

is veel sterker dan tren A

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 12:57 ----------

Heeft iemand ervaring met drinkbare Methyltren?

ik denk dat, alhoewel je hem kan drinken, je hem hoort te injecteren

Je hebt verschil tussen de Methyltren, je hebt de injecteerbare, de orale drinkbare versie en de capsules versie.

Ik heb geen ervaring met de drinkbare alleen ben wel bezig met de capsule versie van 5 mg per caps.
Ik ben pas een weekje bezig en merk al dat ik meer kracht heb en wat massa heb gewonnen in de spiegel, tevens wat meer mentale side effects.
Overigens zet ik er wel 750mg test E bij.

Je hebt verschil tussen de Methyltren, je hebt de injecteerbare, de orale drinkbare versie en de capsules versie.

Ik heb geen ervaring met de drinkbare alleen ben wel bezig met de capsule versie van 5 mg per caps.
Ik ben pas een weekje bezig en merk al dat ik meer kracht heb en wat massa heb gewonnen in de spiegel, tevens wat meer mentale side effects.
Overigens zet ik er wel 750mg test E bij.

toch niet.

metribolone = metribolone. er zijn verscillinde toedieningsvormen.
maar injectie is by far de beste.

ik geloof niks van die caps eigenlijk. je neemt 5mg en "merkt wel wat icm 750 tets e"...laat me je zeggen, als je echte methyltren heb, op 5 (!) mg dan voel je meer dan een beetje hoor

die discussie is al eens geweest, zit never nooit 5mg in die capsules

die zijn crap.