graline
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Heeft iemand ervaring met drinkbare Methyltren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nooit meer op dit forum omdat er toch niemand iets van af weet. Hier breken ze je af en kennen zelf nul de botten ervan.
ja ik.
neem aan dat je ook wil weten wat het deed?
Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.
kracht steeg enorm
ja ik.
neem aan dat je ook wil weten wat het deed?
Stond hard + goede gains + vasculair. Leuk goedje en heb wat mensen horen zeggen dat het vergelijkbaar is met tren A.
kracht steeg enorm
Je hebt verschil tussen de Methyltren, je hebt de injecteerbare, de orale drinkbare versie en de capsules versie.
Ik heb geen ervaring met de drinkbare alleen ben wel bezig met de capsule versie van 5 mg per caps.
Ik ben pas een weekje bezig en merk al dat ik meer kracht heb en wat massa heb gewonnen in de spiegel, tevens wat meer mentale side effects.
Overigens zet ik er wel 750mg test E bij.
die discussie is al eens geweest, zit never nooit 5mg in die capsules

toch niet.
metribolone = metribolone. er zijn verscillinde toedieningsvormen.
maar injectie is by far de beste.
ik geloof niks van die caps eigenlijk. je neemt 5mg en "merkt wel wat icm 750 tets e"...laat me je zeggen, als je echte methyltren heb, op 5 (!) mg dan voel je meer dan een beetje hoor

Heb je ze zelf al eens genomen dan? Ik heb de capsules genomen en alles behalve de Orale Methyl vloeibaar... ik zit inmiddels in dag 10van die injects en ik zie het effect nog niet als toen op 10dagen met de capsules
Ik Zeg alleen maar de waarheid
Ik hoor een veel positieve reactie over maar vind helaas weinig info over de drinkbare methyltren.
Maar ik hoor ook dat het het allerschadelijkst is.
ik zou dit samen doen met
week 1-10 500mg test e EW
week 1-10 400 mg mast e. EW
Week 1-10 50 mg proviron ED
Week 7-10 0,5 mg methyl tren ED

Als we naar jou luisteren met deze advies dan worden we allemaal ziek
LOLAls we naar jou luisteren met deze advies dan worden we allemaal ziek
![]()